ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیشکسوتان مطبوعات

رفتند به دیدار خبرنگاران ایسنا

 
 
 
 
 

 

شماری از اعضای هیات موسس انجمن پیشسکوتان مطبوعات، پس از آن که دیدند هیچ روزنامه و خبرگزاری حتی حال و روز این روزهای آنها برای تاسیس این انجمن را نمی پرسند، خودشان رفتند خبرگزاری ایسنا تا بگویند بر نسل قبلی روزنامه نگاران و خبرنگاران ایران چه می گذرد.

خبرگزاری ایسنا با انتشار خبری کوتاه درباره این حضور و وعده انتشار مشروح این دیدار؛ مراجعه کنندگان را علی‌اکبر قاضی‌زاده، بهروز بهزادی، هوشنگ اعلم، رضا قوی‌فکر و مرتضی شادمانی معرفی کرد و نوشت که با آنها یک میزگرد تشکیل داده است تا دلائل آنها برای تشکیل این انجمن را بشنود و منتشر کند.

اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات عبارتند از: محمد بلوری، بهروز بهزادی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، هوشنگ اعلم، رضا قوی‌فکر، ابراهیم رستمیان، مسعود شهامی‌پور، مسعود مهاجر و مرتضی شادمانی.

آنها گفته اند که هدفشان از تشکیل این انجمن ایجاد فضا برای دیدار پیشکسوتانی است که بیش از 50 سال عمر دارند و بیش از  30 سال در مطبوعات قلم زده اند. برپائی جلسات تاریخ شفاهی مطبوعات، انتقال تجربه به نسل‌ جدید روزنامه‌نگاران، ارتباط با دانشکده‌های روزنامه‌نگاری و همچنین کمک به تدوین تاریخ روزنامه ‌نگاری از جمله اهداف تاسیس انجمن پیشکسوتان روزنامه‌نگاری عنوان شده است. رضا قوی‌فکر که خود از روزنامه نگاران متخصص اخبار حوادث است و اکنون سخنگوی انجمن پیشکسوتان مطبوعات در میزگرد ایسنا گفته است که این انجمن دستوری، دولتی و سیاسی نیست و فعالیت آن صرفاً اجتماعی، فرهنگی و روزنامه‌نگاری خواهد بود.

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 تیر

 
 

اشتراک گذاری: