ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با اکبر ترکان

نیمه پنهان آن 8 سال

باید از پرده بیرون بیاید

 
 
 
 

 

گفتکو با "اکبر ترکان" مشاور ارشد روحانی و مسئول مناطق آزاد، که در دولت هاشمی وزیر دفاع بود، پیرامون اتاق فکر علیه دولت روحانی و کارنامه دولت احمدی نژاد:

کارنامه دولت قبل تنها متعلق به آقای احمدی نژاد نیست. این کارنامه خیلی شریک دارد. شرکای این کارنامه به شدت وحشت کرده اند. تا حالا آنچه درباره این کارنامه گفته شده بسیار با احتیاط بوده تا متهم به سیاه نمائی نشویم، اما ظاهرا باید بتدریج بقیه مسائل مطرح شود.

اتاق فکر هم که این روزها درباره آن صحبت می شود، با صراحت می گویم که تشکیل اتاق فکر (علیه دولت) موضوع تازه ای نیست بلکه بعد از شکست در انتخابات سال 92 کارشکنی بی وقفه علیه دولت آغاز شد. این تحرکات آنها اینست که همه این ورشکستگان، هم پیمانان دولت نهم و دهم بودند و افتضاح و ناهنجاری هایی که دولت نهم و دهم در اقتصاد ایران  و در عرصه بین المللی به وجود آورد باعث مشکلات بسیاری در همه عرصه ها شد. وحشتی که این افراد گرفتار آن شده اند به دلیل این است که همه این افراد دستشان توی یک کاسه است. فکر نکنید یک نفر مثل دکتر احمدی نژاد توانست این همه ضایعات برای کشور به بار بیاورد. اینها همه با هم بودند. بنابراین همه شان سعی می کنند دوباره موقعیتی برای خودشان ایجاد کنند. درحالیکه مردم خوب میدانند که ماجرا چیست. مردم ایران هیچ تردیدی ندارند آنچه که در برجام به دست آمد مطلوب و خواسته همه بود. هیچکس حاضر نیست به تحریم ها برگردد. هیچکس حاضر نیست شاهد این باشد که قدرت های مخالف جمهوری اسلامی بتوانند تمام نیروهای خودشان را بر علیه ایران به کار بگیرند و ما با تدابیر ناشیانه ای امکان ضربه زدن به مملکت را برایشان فراهم کنیم. این اتفاقی است که متاسفانه در آن دوره افتاد.

مردم میدانند که بر اثر بی تدبیری آن دولت به کشور تحمیل شد و این تحریم های ناجوانمردانه بر سرشان فرو ریخت. ساختار تحریم ها و مصوبات شورای امنیت سازمان ملل که علیه ما ابلاغ و اجرا شده بود در دولت کنونی عملا لغو شد و برای اولین بار در تاریخ  سازمان ملل کشوری که تحت فصل هفتم قرار گرفته بود (حمله نظامی برای اجرای قطعنامه شورای امنیت- پیک نت) از این موضوع به سلامت گذر کرد. این بزرگترین دستآوردی است که این دولت داشته و به نظر من حالا حالا ها ابعاد آن شناخته شده نیست و باید هنوز گفته شود تا معلوم شود با چه بی تدبیری ما به چنین تله سختی گرفتار آمدیم و چگونه اینها را با سربلندی حقوق هسته ای کسب کردیم.

دیدید در انتخابات مجلس یک عده ای این همه پول خرج کردند که افرادی را تحت الشعاع قرار دهند، ولی دیدید دست آخر مردم به سمتی رفتند که تشخیص دادند. انتخابات فقط پول هزینه کردن نیست، در انتخابات باید دید آینده کشور به کدام سمت و سو است و طبق همان با مردم سخن بگوییم که این اشتباه بزرگ را اصولگرایان همیشه مرتکب می شوند. (خلاصه شده از "انتخاب")


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 تیر

 
 

اشتراک گذاری: