ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حاصل 37 سال تبلیغ خرافات

کسب و کار پر رونق

رمال ها و فالگیرها در ج. اسلامی
 
 
 
 

 

37 سال تبلیغ خرافات و اوهام و نامه اندازی در دو چاه جمکران برای رساندن به دست امام زمان و گرفتن حاجت و حل هزار گرفتاری و بدبختی، حالا ایران را با انواع پدیده ها و از جمله شبکه های "رمالی" گرفتار کرده است. از جمله پرونده هائی که روی دست قوه قضائیه و نیروی انتظامی و پلیس مانده، پرونده شکایت از رمال ها و یا دستگیری رمال هاست. از میان صدها و هزاران رمالی که مردم بی پناه را سرکیسه می کنند تا مثلا مشکلاتشان را حل کنند، حالا خبر دستگیری برخی از آنها رسما اعلام می شود. از جمله، پلیس اعلام کرد رمالی‌ دستگیر شده که در خانه اش چهار دستگاه پوز به همراه یک دفتر حاوی اطلاعات شخصی چند هزار مشتری به دست آمده است. این شخص از خانواده‌ای که کودک سرطانی داشتند، بابت درمان کودک سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و تعدادی از مشتریان زن خود را نیز فریب جنسیتی داده است.

همین مقام پلیس اضافه کرده: 95 درصد افرادی که به رمال‌ها مراجعه می‌کنند خانم هستند و مورد سوء استفاده قرار می گیرند. بخت گشایی، پیدا شدن اموال و اشیای گمشده یا به سرقت رفته، افزایش محبت همسر و نزدیکان، کاریابی و حل اختلافات خانوادگی از مهمترین دلایل مراجعه به رمال‌ها و فالگیر‌ها است.

در سال 94 هشت رمال و در دوماهه امسال نیز دو ‌رمال و فالگیر شناسایی و دستگیر شده اند که بین 45 تا 70 سال سن دارند و معتاد به مواد مخدر و سابقه‌دارند و تحصیلاتشان نیز زیر دیپلم است.

 

وقتی رئیس جمهور 8 ساله هاله نور می بیند، وقتی بارگاه جمکران درست می شود، وقتی فلان آیت الله از خواب نما شدن می گوید و در نماز جمعه ها انواع خرافات گفته و حتی بصورت جزوه بین مردم توزیع می شود، جز این انتظاری می توان داشت که در بالا خواندید؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 تیر

 
 

اشتراک گذاری: