ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
     
 

خبر داغ امنیتی

"الی" رفت پابوس امام رضا

اما در خانه اش دستگیر شد!

 
 

نیروی انتظامی و سربازان امام زمان خراسان که چشمشان خانم های جوان را بیشتر از قاچاقچیان می بیند، در یک عملیات پیچیده و بیوه یاب، "الی" مجری از راه دور ایرانی یکی از تلویزیون های ماهواره ای را در مشهد و در خانه اش دستگیر کردند. خانمی که دستگیر شده 38 سال دارد و به نوشته خبرگزاری های داخلی شوهر ندارد. یعنی اگر هم قبلا داشته اکنون چند سالی است ندارد.

"الی" از دبی به مشهد سفر کرده بود که تحت تعقیب نیروهای انتظامی و سربازان امام زمان قرار گرفت و رفتند به خانه ای که در آن ساکن شده بود و دستگیرش کردند و بردند.

خبرگزاری فارس، به سبک نوشته های حسین شریعتمداری در کیهان نوشت "این زن مطلقه که «ف. د» نام دارد و معروف به «الی» است مجری برخی شبکه های ماهواره ای مانند «فارسی وان» و «پرشین تی وی» بوده و در دبی به خرید و فروش املاک اشتغال داشته و در تلویزیون های ماهواره ای نیز مجری ترانه های درخواستی بوده و محصولات آرایشی را هم تبلیغ می کرده است."

همین خبرگزاری که معمولا از اتاق های بازجوئی سر در می آورد نوشته است:

" الی در بازجوئی هایش گفته که همسرم به من خیانت می کرد و به همین دلیل از او جدا شدم و به خارج از کشور رفتم. به دبی رفتم و در آنجا به ویزیتوری در امور املاک مشغول شدم. ضمن این که در شبکه های ماهواره ای نیز مجری برنامه «ترانه های درخواستی» بودم و علیه نظام تبلیغ نکرده ام! از این زن تصاویر نامناسب و زننده ای کشف شده است." (که حتما نیروی انتظامی و سربازان امام زمان آنها را دیده اند، والا همراه با خبر چنین عکس هائی منتشر نشده و بسیار هم بعید است کسی از دبی به مشهد برود و فورا هم عکس های آنچنانی بگیرد و درخانه اش نگهدارد! مگر در حین بازجوئی از این نوع عکس ها از وی گرفته باشند.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 تیر

 
 

اشتراک گذاری: