ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پسر قالیباف زن گرفت

قالیباف اضافه کاری گرفت!

 
 
 
 

تیری که از کمان "فیش حقوق ها" کمانه کرد و بر قلب شهردار تهران "قالیباف" نشست، فغان او و کسانی که از کنار سفره شهرداری بی سر و صدا دهانشان چرب می شود را در آورد.

این تیر را محمد هاشمی برادر هاشمی رفسنجانی و رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام شلیک کرد. دفتری که حساب و کتاب خیلی ها در آن ثبت است.

واکنش عصبی سردار قالیباف و روزنامه های همسو با وی نشان داد که تیر به هدف اصابت کرده است.

حسین شریعتمداری که تمام صفحه اول شماره 15 تیر و حتی ستون به اصطلاح پیام خوانندگان این شماره را که خودش می نویسد و خودش پاسخ می دهد را به سونامی فیش های نجومی و پول های کثیف و زالوهای دلار خوار اختصاص داده بود، ضمن تجلیل از شهردار تهران در نصب بیلبوردهایی با موضوع " حقوق بشر آمریکایی"  در مورد حقوق و درآمد قالیباف سکوت کرد  و قالیباف نیز در شهرداری "همشهری" 15 تیر محمد هاشمی را پر حرف خطاب کرد. در شورای شهر اعلام شد که شهردار تهران 14میلیون تومان حقوق می گیرد.  قالیباف گفت: من از همین جا اعلام می کنم که دریافتی محمد باقر قالیباف از شهرداری تهران 7 میلیون تومان است و اضافه کاریها را از وقتی پسرم داماد شد و هزینه ها بالا رفت دریافت کردم.  همسرم هم صلواتی کار می کند و حتی بابت حق جلسه هم پول نمی گیرد! در صورتی که حق جلسه ایشان 5 میلیون تومان است. روزنامه های زنجیره ای که دستشان در جیب شهرداری و سپاه است بلافاصله وارد میدان شدند. روزنامه همشهری در شماره 14تیر نوشت:  نظام پرداخت حقوق مدیران شهرداری باید الگو باشد.  رسالت  15تیر در صفحه 10 از قول شهردار نوشت: برخی گفته اند حقوق شهردار یک در صد از بودجه کل شهرداری است، من حتی نصف حقوق خود را به شهرداری بر می گردانم. روزنامه جوان که از دخمه اطلاعات سپاه بیرون می آید نیز در شماره 15تیر نوشت: پرداخت ها و پاداش های چند میلیونی در شهرداری تهران وجود ندارد. وطن امروز هم که پامنبری جوان و همشهری را می کند در شاره 15تیر نوشت: قالیباف نسبت به اینکه برخی حقوق وی را بیش از میزان دریافتی اش اعلام کرده اند اعتراض کرد. جام جم همه که با احتیاط پشت سر جوان و رسالت و همشهری طی طریق می کند در شماره  15تیر خود نوشت: شهردار، حقوق 14میلیونی را تکذیب کرد.  اما روزنامه رسمی دولت (ایران) در باره ادعاهای شهردار تهران، از قول یکی از اعضای شورای شهر تهران نوشت: حقوق شهردار 14میلیون است، حالا چرا آقای قالیباف این موضوع را تکذیب کرده اند نمی  دانم. ایشان در باره مسائل مالی و خانوادگی اش تناقض گویی دارد. یک عضو دیگر شورای شهر که جزو اصولگراهاست، به روزنامه " ایران" گفت: مستندات فیش حقوقی قالیباف را معاون ایشان در شورا مطرح کرد و بنا بر همان فیش اعلام شد شهردار 14میلیون تومان حقوق می گیرد. ما هم بر اساس همان مستندات، این رقم را اعلام کردیم. حالا نمی دانیم چرا آقای قالیباف اعلام کرده، 7 میلیون حقوق می گیرد. یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران به نکته مهم دیگری اشاره کرد و گفت: سالانه 75میلیارد تومان در اختیار قالیباف است که برای هزینه آن نیازی به اجازه شورای  شهر نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 تیر

 
 

اشتراک گذاری: