ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حالا اینطرفی ها افشاگری را رها نمی کنند

پاگون سردار قالیباف

لای در نیمه باز فیش های حقوقی

 
 
 
 
 

 

قالیباف شهردار تهران اگر در باره فیش حقوقی اش سکوت کرده و خود را به آب و آتش نزده بود تا آن را توجیه و تکذیب کند، مطبوعات تا این حد پاپیچش نمی شدند. البته دلیل دیگر این پاپیچ شدن، خواب و خیالی است که وی همچنان برای رسیدن به ریاست جمهوری دارد!

روزنامه آرمان روز گذشته (یکشنبه) در باره دریافتی های شهردار تهران، از قول محمد حقانی عضو شورای شهر تهران نوشت:

معمولا در شهرداری، پرداخت های حاشیه ای وجود دارد که در فیش نمی آید. آنهایی که بخواهند سوء استفاده کنند بلد هستند چطور عمل کنند که به نام خودشان یا همسرشان یا فرزندانشان چیزی ثبت نشود. باید از شهردار بخواهیم دریافتی ها را اعلام کند، آنهم دریافتی های خالص. شهردار با اعضای شورا مشورت نمی کند، یعنی برای مردم ارزشی قائل نیست.

تندگویان عضو دیگر شورای شهر هم به همین روزنامه گفت: دریافت های غیر رسمی در شهرداری قابل کتمان نیست. مجموعه پارک جنگلی لویزان، مکانی عمومی است و لااقل بخشی از این مجموعه را برای جشن عروسی دختر قالیباف استفاده کردند.

یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز به روزنامه اعتماد گفت: شهرداری باید پاسخ دهد که چرا احکام صادره ماده صد اجرا نمیشود؟ احکام ماده صد باید توسط خود شهرداری اجرا شود. اجرا نشدن این احکام خودش فی نفسه باعث بروز ابهام است و شایعات زیادی را در مورد شهرداری و پشت پرده این مسأله دامن می زند. شهردار بدون توجه به اخطارهای شورای شهر و حتی شایعات فراوانی که پشت سرش هست، بازهم به شکلی واضح از اجرای احکام تخطی و حاضر به پاسخگویی در مقابل هیچ مرجعی هم نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 تیر

 
 

اشتراک گذاری: