ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فائزه هاشمی:

مردم هر آنچه را توانستند

برای پیشبرد اصلاحات کردند!
 
 
 
 

شواهد بسیاری وجود دارد که نشان میدهد فائزه هاشمی سیاسی ترین و جسورترین و مبتکر ترین فرزند هاشمی رفسنجانی است و چندان هم ملاحظه سیاسی پدرش را ندارد. از جمله در دیدار با چند زندانی سیاسی بهائی که به مرخصی آمده بودند و یا اظهار نظر زیر که روز گذشته در روزنامه اعتماد منتشر شد:

در انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد رد صلاحیت‌های گسترده مشكلات زیادی برای اصلاح‌طلبان ایجاد كرد. لیست انتخاباتی فهرست امید منطبق با داشته‌های جریان اصلاحات بود و با همه تلاش‌هایی كه برای عدم موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات طراحی شده بود نزدیك به ٥٠ درصد لیست امید رای آورد رای لیستی مردم رای آنها به تحزب در کشور بود.  

درماجرای انتخاب ریاست مجلس خوب عمل نكردیم.  تجربه نشان داده هر بار وحدت نداشتیم شكست خوردیم.  درسال ٨٤ كه با تعدد كاندیدا مواجه بودیم شكست خوردیم. سال ٨٨ انسجام و وحدت اصلاح‌طلبان خوب بود. در سال ٩٢ وحدت اصلاح‌طلبان روی روحانی و با حمایت هاشمی و خاتمی و با كناره‌گیری عارف موجب پیروزی اصلاح‌طلبان شد.

 در سال ٩٤ نیز در هر حوزه‌ای كه وحدت وجود داشت پیروز شدیم و هر جا وحدت نبود شكست خوردیم.  در انتخابات مجلس دهم و ریاست مجلس، بالای ٤٠ درصد اصلاح‌طلب وجود داشت اما برخی به دنبال رای به آقای لاریجانی رفتند. انسجام اصلاح‌طلبان در انتخاب ریاست لاریجانی از بین رفت. اگر فراكسیون امید با قوت شكل می‌گرفت خیلی از سمت‌های مهم مجلس را می‌توانستیم در اختیار بگیریم.
البته آقای لاریجانی به عنوان اصولگرای معتدل شناخته می‌شود و اصلاح‌طلبان از او پیش از انتخابات حمایت كرده بودند.  پیش از انتخابات از آقای لاریجانی مواضع خوبی دیدیم.

یك سال تا انتخابات ٩٦ باقیمانده، اگر وحدت خود را از دست بدهیم با مشكل مواجه می‌شویم.

مردم بیش از آنچه لازم بود حمایت كردند و دیگر بهانه‌ای نیست و باید هر آنچه در توان داریم برای بهبود وضعیت كشور و مردم انجام دهیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 تیر

 
 

اشتراک گذاری: