ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مجلس دهم به آنها دسترسی ندارد

17 پرونده دولت احمدی نژاد

در مجلس نهم گُم و گُور شده!

 
 
 
 
 

 

۱۷ پرونده مربوط به تخلف‌های دولت احمدی‌ نژاد در کمیسیون اصل نود مجلس نهم مفقود شده و کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اطلاع ندارد که این پرونده ها کجاست.

بهرام پارسائی سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس دهم در همین ارتباط گفت:

تمام جلسات عادی و فوق‌العاده کمیسیون اصل نود از زمان تشکیل، به پرونده فیش‌های حقوقی اختصاص یافت و در این جلسه‌ها که با حضور نمایندگان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برگزار شد، علاوه بر تهیه طرحی برای پرکردن خلاءهای قانونی در کمیسیون، نحوه بازگردان بیت‌المال مورد بررسی قرار گرفت.

بعید است، پرونده‌ای در کمیسیون اصل نود مفقود شود، ممکن است پرونده‌ای را از دستور کار خارج کرده باشند. ضمنا  باتوجه به این‌که مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند که کمیسیون اصل نود حتی نهادهای زیرمجموعه رهبری و حتی دفتر ایشان را مورد نظارت قرار دهد، دیگر جای بحثی نبوده و نیازی به بعضی مصلحت‌اندیشی‌‌ها نیست. صلاح این است که افکار عمومی به روشنی در جریان واقعیت‌ها قرار بگیرد و هرچه بیشتر واقعیت‌ها را به افکار عمومی منتقل کنیم، اعتمادشان به مسئولان بیشتر می‌شود.

نزدیک به ۱۵۰۰ پرونده در کمیسیون اصل نود وجود دارد که در مجلس نهم بلاتکلیف مانده است. البته حدود ۱۲۰۰ پرونده از مجموع ۱۵۰۰ پرونده‌ای که در کمیسیون مطرح است، موارد جزئی است. هر پرونده‌ای مربوط به تخلف‌های کلان که از مجلس نهم باقی‌مانده باشد، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 تیر

 
 

اشتراک گذاری: