ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تصفیه نظامی های ترکیه

به مراتب کمتر از مخالفان سیاسی است

 
 
 
 
 

 

در روزهای پس از کودتا در ترکیه، شماری از ایرانیان مرتب در فضای مجازی فتوای فتح الله گولن در فلان تاریخ فلان فتوای دینی در مورد ایران را منعکس می کنند و به نوعی آب تطهیر بر دستان اردوغان می ریزند!

فتح الله گولن از جنس خود اردوغان است و بلدند با هم چگونه کنار بیآیند. اردوغان به هر کسی که به او بگوید بالای چشمت ابرو است مارک تروریست و طرفداری از فتح الله گولن می زند.

کاربران ایرانی فضای مجازی که به آسانی هر مطلبی را به اشتراک می گذارند فراموش کرده اند که در ارتش ترکیه از درجه سرهنگی به بالا باید نظر موافق ناتو جلب شود. بنابراین تصفیه های کنونی در ارتش ترکیه عمدتا از درجات پائین تر از سرهنگ انجام می شود و شمار آن قابل مقایسه با تصفیه هائی که در کادر آموزش و پرورش و دانشگاه های سرگرم آن شده اند نیست.

اردوغان به مرزی رسیده که حتی به نزدیکترین رازدارهایش به چشم رقیب و دشمن نگاه می کند.

فعلا اردوغان فتح الله گولن را بهانه ای برای تصفیه ها قرار داده است. فردی که علیرغم حضور وشاید هم پیوند با امریکائی ها، دیگر رقیب سیاسی جدی اردوغان نیست بلکه اردوغان از نام او برای تصفیه ها و تسویه حساب های سیاسی استفاده می کند. حتی از او غولی بعنوان دشمن "ایران و تشیع" ترسیم می کند. تصفیه ای که هم اکنون به اسم مبارزه به شبحی به نام "فتح الله گولن" در ترکیه در جریان است می رود که تبدیل به تسویه حساب همسایه با همسایه شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 تیر

 
 

اشتراک گذاری: