ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بگو مدافعت کیست تا بگویم خودت کیستی

اگر شیخ "شجونی" دفاع نکند

چه کسی از حداد عادل دفاع کند؟ 
 
 
 
 

شیخ جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز عددی نیست که جار و جنجال هایی که هر از چندگاهی به پا می کند نیاز به پوشش خبری داشته باشد. شیخ بیسوادی است که به زور شورای نگهبان از قزوین نماینده مجلس هم شد اما بعدها که پرونده اخلاقی و مالی اش در قزوین رسانه ای شد، دیگر تائید صلاحیت برای مجلس نشد. یعنی شورای نگهبان دیگر نتوانست صلاحیتش را تائید کند. در زمان شاه مدتی زندانی شد که در زندان هم بدلیل منش و روشی که پس از انقلاب در جمهوری اسلامی داشت، منزوی بود. تا سالها، در جمهوری اسلامی هم راه به هیچ نهادی نداشت تا آن که سرانجام سر از جامعه روحانیت مبارز و مجلس در آورد و بقول آقای خامنه ای، ایشان هم شد از رویش یافتگان بعد از انقلاب!

بنابراین، اگر خبری از هتاکی ها و جنجال آفرینی های شیخ جعفر شجونی ضرورت انتشار می یابد نه به دلیل اهمیت حرف های او بلکه برای آگاهی از هویت و ماهیت این افراد است.

حالا بخوانید نظرات جعفر شجونی با "انتخاب" درباره انتخابات هفتم اسفند و باخت جناح راست را که هفته گذشته منتشر شد:

 “اینکه آقای حدادعادل بیافتد و چهار تا دوشیزه مجهول الهویه (که لابد یکی از آنها خانم مینو خالقی است)  رای  بیاورند، خوب نیست و اینها موجودات خطرناکی خواهند بود.”

حالا ببینیم، برای مثال یکی از بی هویت ها – به زعم شجونی- به مجلس دهم کیست:

خانم فریده اولاد قباد از فعالان حوزه هاى اجتماعى، فرهنگی و سیاسی شهر تهران است که در  انتخابات دهم مجلس در لیست امید قرار گرفت و به مجلس راه یافت. اولادقباد  کارشناس ارشد علوم اجتماعی ست و بیش از دو دهه تجربه در تعلیم وتربیت و امور  اجرایی زنان داشته است. وی فرزند یکی از شهدای  جنگ است که برای حفظ امنیت مردم و کشور از زن و فرزند خود گذشت و بر خلاف امثال شجونی ها که بعد از انقلاب و جنگ رویش یافته اند رفت به جبهه های جنگ با عراق. ایشان دو دهه در مناطق مختلف تدریس کرد و شد معلم نمونه.

 حالا، مردمی که به وی رای داده اند حق ندارند از سوابق آقای شجونی و آقای حداد عادل سئوال کنند؟ مثلا از حداد عادل بپرسند سوابق انقلابی شما چیست؟ خدمت در رئیس دفتر همسر شاه "فرح پهلوی" سابقه انقلابی محسوب می شود؟ و برای همین خدمت انقلابی آراء دکتر علیرضا رجایی را شورای نگهبان در انتخابات مجلس ششم باطل کرد تا حداد عادل را به آن مجلس تحمیل کند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول خرداد

 
 

اشتراک گذاری: