ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به مصاحبه اسدالله بادامچیان

مرگ بر امریکا

اما زنده باد تقلید از امریکا

 
 
 
 
 

 

اسدالله بادامچیان قائم ‌مقام دبیرکل حزب موتلفه است. حزبی که سخنگوی سرمایه داری تجاری غیر مسلح در جمهوری  اسلامی است و ایشان از جمله رهبران آن که نماینده مجلس هم بوده است. بادامچیان روی دیگر سکه محمدرضا باهنر دبیرکل انجمن مهندسان (متحد موتلفه) و نایب رئیس مجلس نهم است.

همکاری با سازمان مجاهدین خلق را در کارنامه پیش از انقلاب 57 دارد و برای نشان دادن بریده شدن بند نافش از ناف مجاهدین خلق در 37 سال گذشته دایه بد سیرت تر از زن بابا بوده است. دستش در خیلی از حوادث و ازجمله برخی ترورهائی که در جمهوری اسلامی صورت گرفت بند است. از جمله ترورهای دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی. می گویند دستی هم در ترور سعید حجاریان و ترور ناکام مهاجرانی وزیر ارشاد و عبدالله نوری وزیر کشور کابینه اول خاتمی در پایان نماز جمعه تهران داشت که مجری آن محمد رضا نقدی فرمانده کنونی بسیج بود!

آقای بادامچیان در گفتگوی تازه اش با خبرگزاری ایسنا گفته است:

«ما (موتلفه) الان مشغول کار روی انتخابات شوراهای شهری هستیم. در شورای کنونی شهر تهران دعوا، برخورد و مشکلات آن زیاد است. اگر چمران (همان که به همراه "بذرپاش" شاگرد احمدی نژاد، همایش کلاه مخملی ها را برای حداد عادل در انتخابات هفتم اسفند ماه مجلس برپا کرد و ترتیب داد) هم رئیس نبود که مصیبت بود. اگر قالیباف هم شهردار نبود باز هم مصیبت بود. »

بادامچیان، درباره ابطال آراء مینوخالقی هم نعل وارونه زد و مدعی شد:

معتقدم در این دوره مجلس با این رایی که اصلاح‌طلبان آوردند مگر این که با تدبیر عمل کنند و الا پایانش همان مجلس ششم می‌شود. همین کاری که سر خانم خالقی درآوردند چه بود؟ بی سروصدا موضوع را ول می‌کردند ولی بنده خدا را گرفتار کردند و آبروی او را بردند. حداقل احترام عضوشان را نگه می‌داشتند. اشتباه دوستان دولت هم این بود که این موضوع را مطرح کردند و مجبور شدند پرونده را به شورای عالی حل اختلاف قوا بفرستند  و این شورا هم حق با شورای نگهبان داد.

در انتخابات اخیر انتقادات به شورای نگهبان بالا گرفت. اگر خلافی از شورای نگهبان دیدیم، سکوت کنیم؟

- نه به رهبری بگویید.

اگر دست‌مان نرسید، چه کار کنیم؟

- نامه بنویسید به رهبری. رهبری بر روی نهادهایی که زیر نظرشان هستند، حساس هستند. همه جای دنیا شوراهای عالی که حرف آخر را می‌زنند، حرفشان مورد قبول است. در خود آمریکا آخرین جایگاهی که نمی‌شود روی آن حرف زد، دیوان عالی است و آقای رئیس‌جمهور. آن دیوان عالی هم در خیلی از مسائل داوری می‌کند و کسی هم نمی‌تواند از آنجا شکایت کند. در ایران هم شورای نگهبان بالاترین مقام است و کسی نمی‌تواند از آن شکایت کند اما می‌توان به ولی امر که منصوب کننده اعضای این شورا است، اگر نکته‌ای وجود داشت، منتقل کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: