ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان مبالغه آمیز فرمانده سپاه قدس

ج. اسلامی باعث فروپاشی

 قدرت امریکا درمنطقه شده!

 
 
 
 
 

 

سردار قاسم سلیمانی روز دوشنبه (دیروز) در همایش «حوزه انقلابی» که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء قم برپا شده بود، طی سخنانی مبالغه آمیز که بخش غیر مبالغه آمیز بودن آن را هم زیر علامت سئوال می برد گفت:

«اگر جمهوری اسلامی به ایستادگی نظام سوریه کمک نمی کرد، امروز حکومت داعش در سرتاسر این کشور حاکم بود. امروز آمریکا مجبور به عقب نشینی از تمام اهداف خود شده و به رغم تمام فشارهای خود، سنی، شیعه و کرد عراق، دوستدار ایران بوده و به این دوستی افتخار می کنند.

امروز باید آگاهی جامعه را بالا ببریم که چرا جوانان ما در شهرهای سوریه حضور داشته و برخی به شهادت می رسند.  ما در طول 20 سال گذشته پیوسته با حوادث مهمی مواجه هستیم که طرف مهم آن در ایجاد و خلق حوادث، آمریکاست و این کشور در هیچ کدام از این سه عامل موفق نبوده است.

امروز پیروز صحنه جنگ با تکفیری ها، جمهوری اسلامی است و شاهد شکست آنان هستیم.

آمریکاییان معتقدند که انقلاب اسلامی موجب فروپاشی قدرت آمریکا در منطقه شده و در قدرت این کشور در کل جهان اثر گذاشته است. کشورهای اطراف مسلمان بوده و حتی برخی همانند پاکستان بمب اتم هم دارند؛ ولی سربلندی و امنیت کشور از حکمت، اداره، مراقبت و بی خوابی رهبر معظم انقلاب است. رهبر فرزانه انقلاب مراقب کشور و قشرهای گوناگون در آن بوده و افطاری را در ماه مبارک رمضان بدون یک قشر صرف نکرده اند .برخی انقلابی بودن را با بی برنامگی، هرج و مرج و بی انضباطی تفسیر می کنند که تعبیری ناجوانمردانه است. »

همایش «حوزه انقلابی» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء قم با حضور آیات حسین نوری همدانی و محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: