ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مجلس دهم و میراث 8 ساله

17 پرونده دزدی و اختلاس

در مجلس هشتم ربوده شد!

 
 
 
 

« 17 پرونده‌ فساد اقتصادی دوران احمدی نژاد در مجلس هشتم گم شد و حالا مجلس دهم میخواهد آن پرونده ها را پیدا کند.  حتی دو نمونه از این پرونده ها پیدا نمی شود.»

این گفته نماینده رباط کریم در مجلس دهم است که در مجلس هشتم خودش عضو کمیسیون اصل 90 آن مجلس بوده است. او اضافه کرد:

«سال 89 پرونده‌های متعدد فساد اقتصادی و مالی و اداری در کمیسیون اصل 90 مطرح شد که برخی مختومه و برخی هم با پایان کار مجلس  در کمیسیون باقی‌ماند تا در مجلس بعدی رسیدگی شود. در دوره بعد من موفق به راهیابی به مجلس نشدم و در تماس‌هایی که خبرنگاران برای پیگیری موضوع برخی پرونده‌های فساد با من داشتند، مطلع شدم که خبری از آن پرونده‌ها نیست. کمیسیون اصل 90 مجلس نهم  پرونده‌ها را مرور کرد اما نشانی از آن پرونده‌ها نبود. تخلفات آشکار بود و در صورت ارجاع به دستگاه قضایی، حتماً متهمان حکم می‌گرفتند.

یکی از پرونده های مهم مربوط به فروش زمین در جزیره کیش بود که زمین‌هایی با قیمت متری 5-4 میلیون تومان را به ارزش متری 40 هزار تومان فروختند و مورد دیگر مربوط به ثبت یک شرکت باز هم در جزیره کیش بود که بررسی حساب و کتاب‌های آن مشخص کرد تخلفات گسترده‌ای در آن صورت گرفته است. یک مورد دیگر هم مربوط به بانک گردشگری بود. افراد زیادی در این پرونده‌های فساد نقش داشتند که باید پیگیری می‌شد.

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: