ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عبای رهبر لای در تمام

آسیب های اجتماعی گیر کرده

 
 
 
 

وزیر کشور روزی که مهمان مجلس دهم بود، از سه جلسه با رهبر جمهوری اسلامی سخن گفت. از جمله این که در این جلسات که هر کدام حدود سه ساعت به طول انجامید، رهبر 12 مورد از آسیب های اجتماعی را مطرح کرد تا با حضور سران قوا و تمامی مسئولان حوزه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد و راه حلی برای آنها پیدا شود. وزیر کشور این جمله را عینا به نقل از رهبر جمهوری اسلامی نقل کرد: «مقام معظم رهبری در جلسات مختلف یادآور شدند که نسبت به مسائل آسیب‌های اجتماعی 20 سال عقب هستیم. در واقع این موضوع در 20 سال پیش باید بررسی و پیگیری می‌شد. لذا همه کسانی که در حیطه موضوعات اجتماعی مسئولیت دارند، باید خود را در قبال مشکلات مسئول دانسته و نسبت به حل آنها اقدامات لازم را انجام دهند.»

وزیر کشور برخی از آن 12 مورد را اینگونه ردیف کرد: طلاق، اعتیاد، تغییر الگوی مصرف مواد مخدر، بیکاری، سبک زندگی، انشقاق اجتماعی، افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار، افزایش جمعیت زندانیان، حاشیه نشینی و بزهکاری.

آن تاخیر 20 ساله که رهبر جمهوری اسلامی از آن سخن گفته، مربوط به دوران رهبری پر اختیار خود ایشان است و اگر مملکت حساب و کتاب داشت، خود وی مسئول مستقیم برای پاسخگوئی به این تاخیر است. حداقل 8 سال از آن 20 سال، دوران رئیس جمهوری احمدی نژاد است که ایشان مدعی بود «شعارهای انقلاب را زنده کرده» و «با نظرات اقتصادی او بیش از نظرات اقتصادی هاشمی رفسنجانی موافق است.»(اولین نماز جمعه تهران در مصلی تهران، پس از کودتای انتخاباتی سال 88). فرمان توقیف مطبوعات دوران اول ریاست جمهوری محمد خاتمی را خود ایشان اعلام کرد، احزاب مذهبی مثل جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی با کودتای 88 منحله اعلام شدند، قوه قضائیه که تماما در اختیار ایشان و از نهادهای زیر فرمان ایشان است، شورای نگهبان که فرمانبر ایشان است و مجلس مطیع هفتم و هشتم و نهم را مهندسی کرد، سپاه و بسیج و اطلاعات و امنیت سپاه و نهاد امنیتی بیت رهبری و امام جمعه ها و نمایندگان ولی فقیه در همه نهادها و ارگان ها نیز که تحت امر ایشان است. بنابراین چه کسی جز خود ایشان پاسخگوی فاجعه کنونی و تاخیر 20 ساله است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: