ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اقتصاد مقاومتی، تقسیم

بودجه مملکت بین خودی ها
 
 
 
 

مطابق جدول شماره 17 بودجه سال آینده که مجلس تا توانست در آن  دستکاری کرد، صدها میلیارد تومان پول بی زبان ملت، تحت عنوان بودجه فرهنگی؛ مثل گوشت گوسفند قربانی بین نهادها و افرادی تقسیم شده که هر کدام به نوعی در برابر دولت اند، از انتخابات نفرت دارند، مخالف ماهواره و اینترنت اند، با نمایشگاه کتاب و مطبوعات سر آشتی ندارند، طرفدار گشت های محسوس و غیر محسوس اند، با تاریخ و فرهنگ کهن ایران نه تنها بیگانه اند؛ بلکه کمر به انکار آن بسته و اگر دستشان برسد برای نابودی آن کوتاهی نمی کنند. این جدول را در همین شماره پیک نت می بینید و  می خوانید.

 دست دار و دسته های اوباش و مهاجم و لباس شخصی هر یک به نوعی در جیب و صندوق آنهاست. صدها عنوان کتاب منتشر کرده اند که نه مردم می خوانند و نه اساسا ایرانی است (عمدتا مربوط به صدر اسلام و فقیه و روایات و تاریخ سازی های آلوده به اوهام تشیع و یا علیه فرهنگ و ادبیات و مذاهب کهن ایران است.)

این تازه بخشی از فاجعه تقسیم غنائم است. هنوز بودجه نهادهائی مثل بسیج و شورای نگهبان و دهها نهاد نیمه مسلح و غیر مسلح در جدول های دیگر بودجه پنهان است. آنهم در شرایطی که نفت به زیر 40 دلار در بشکه رسیده و از نفت 120 دلار در بشکه دوران احمدی نژاد خبری نیست.

آن اقتصاد مقاومتی که رهبر جمهوری اسلامی مبتکر و مدافع آنست؛ همین است که می خوانید و پشت آن فریب و تلاش برای تحمیق مردم خفته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: