ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احمدی نژاد گوشت را داد دست گربه

پرونده برباد رفتن 2 میلیارد دلار

در مجلس دهم باز خواهد شد
 
 
 
 

 

پرونده مصادره دو میلیارد دلار پول ایران توسط امریکا از اولین دستورکارهای مجلس آینده خواهد بود. پولی که در دوران احمدی نژاد در امریکا سرمایه گذاری ارزی شد و حالا می رود که بر باد برود.

كاظم جلالی رئیس مركز پژوهش های مجلس نهم که مردم شاهرود برای مجلس دهم نیز به او رای دادند در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا در این ارتباط گفت:

چنانچه در دولت گذشته تخلفی آشكار در خرید اوراق قرضه از كشور متخاصم یا اهمال در حراست از این اموال صورت گرفته باشد، مجلس دهم به مسئله ورود خواهد کرد.

حكم دیوان عالی آمریكا در مصادره دو میلیارد دلار از دارایی های ایران زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است اما بر خلاف نظر منتقدان برجام، این مسئله هیچ ربطی به توافق هسته ای ندارد.

اگر در دولت گذشته از ظرفیت‌های دیپلماسی كشور استفاده می‌شد و از كارشناسان نظرخواهی می‌شد به طور حتم اوراق قرضه در امریکا خریده نمی شد که حالا شاهد مصادره 2 میلیارد دلار پول ایران باشیم.

افرادی كه در این ماجرا نقش داشتند باید پاسخگو باشند و نهادهای مربوطه اطلاعات كامل را جهت شفاف شدن فضای جامعه به مردم بدهند تا مردم بدانند مسئولین این اشتباه چه افرادی بوده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: