ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ناطق نوری:

با حضور "علی مطهری"

اعتقاد دارم آیت الله مطهری زنده است!
 
 
 
 

در سالگرد ترور آیت‌الله مرتضی مطهری رئیس شورای انقلاب علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس پنجم رفت به محله نارمک که مشهور به محله احمدی نژاد است و در مسجد احمدیه نارمک  سخنرانی کرد.

این همان محله ایست که احمدی نژاد گرانی دوران خود را تکذیب کرد و گفت که میوه فروش محله نارمک گوچه فرنگی را گران نکرده است!

ناطق نوری بالای منبر در مسجد نارمک گفت:

شهید مطهری فقط برایش تأثیرگذاری مهم بود و تهمت و توهین مهم نبود و بسیار آزاده بود. پسر ایشان علی مطهری نماینده تهران و سایر آقازاده‌های ایشان نیز چنین خصوصیات اخلاقی دارند. به خصوص علی مطهری که با اخلاص آزاده و همچون پدرش بی‌اعتنا به دنیا است. نماینده‌ای آزاد، متدین و بی‌حاشیه. این است که بنده همواره می‌گویم مطهری زنده است و نمی‌میرد.

شهید مطهری حق بزرگی به گردن همه‌ی ما ملت ایران، انقلابیون قبل و بعد از پیروزی انقلاب و همه اشخاص به خصوص جوانان متفکر و تحصیل ‌کرده کشور دارد. ایشان علاوه بر این حق عام بر گردن بنده حق ویژه‌ای دارد و من خود را مدیون او می‌دانم.

شهید مطهری در دهه‌ی 40 به عنوان استاد بنده در دانشگاه تهران در رشته‌ی فلسفه بودند و در میدان مبارزه و انقلاب و در جامعه‌ی روحانیت مبارز در خدمتشان تلمذ می‌کردم و بنده خود را مدیون این شخصیت می‌دانم.

شهید مطهری در مقطعی قم را رها کرد و به تهران آمد آن هم برای آن که در قم نماند و رسوب نکند و اندیشه و فکر اسلامی ناب را به جوانان دانشگاهی بیاموزد. ایشان در این راه زحمات بسیاری کشید تا راهی برای ورود به دانشگاه پیدا کند. کما اینکه اگر در قم می‌ماند قطعاً از مراجع والایی نسبت به بقیه مراجعی می‌شد که بعداً آمدند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: