ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دریافتی از "درود"

ناراضی تراشی سازمان یافته

نیروی انتظامی در شهرستانها
 
 
 
 

 

سلام- بعد ازروی کارآمدن حسن روحانی نیروهای نظامی- امنیتی چنان عرصه را برمردم تا حد مقابله با دستفروش ها تنگ کرده اند که میلی متری باید نفس کشید. در هشت سال دولت احمدی نژاد نه با دستفروش کار داشتند و نه حتی در تخلفات رانندگی سخت گیری می کردند اما حالا بیا و ببین.

هدف اصلی ناراضی تراشی برعلیه دولت روحانی و دفاع از لفت و لیس های آن دوران است. نیروی انتظامی در بعضی از شهرها، منجمله اوایل همین هفته در شهرستان "درود"، طی قراردادی نا نوشته با کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان در ازای دستگیری هرمعتاد و اعزام آن به کمپ مبلغ پنجاه هزارتومان از صاحبان کمپ دریافت می کند.

براین اساس اوایل هفته جاری نیروی انتظامی شهرستان درود به منطقه ای درجنوب شرق این شهرکه بیشتردرکارخرید و فروش طلا و انگشتر و ساعت های قدیمی هستند اقدام به دستگیری فله ای مردم و تشکیل پرونده جهت اعزام به کمپ ها کرد. بسیاری ازافراد دستگیرشده حتی یک نخ سیگارهم در همه عمرشان نکشیده اند و افرادی سالم، زحمت کش و کارگرهستند. دستگیرشدگان برای آزادی از کمپ در خوش بینانه ترین حالت موظف به پرداخت مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان هستند و این درصورتی است که هیچگونه اعتیادی نداشته باشند. یعنی اول گرفته اند و بعدا معتاد نبودنشان را تحقیق می کنند!

جالب تر اینکه نیروی انتظامی هیچ ردی از خود برای شاکیان به جانمی گذارد که براساس آن افراد بی گناه اقدام به طرح دعوی و اعاده حیثیت کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: