ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 

بحثی که سرانجام در رسانه ها آغاز شد

مقامات از تریبون ها

چرا توهین و پرخاش می کنند؟

 
 
 
 
 

بحث پیرامون ادبیات فارسی و فرهنگ سخن گفتن از تریبون های رسمی جمهوری اسلامی بالاخره در رسانه های ایران آغاز شد و روز گذشته روزنامه قانون در گزارشی که به همین مناسبت تهیه و منتشر کرد نوشت:

«ایران همواره سیاستمدارانی را به خود دیده است که اخلاق را قربانی جایگاه خود کرده‌اند! این روند همواره جز قهقرا نتیجه ای نداشته و ضربه به اعتماد ملت بوده است.

در چند سال اخیر با روی کار آمدن برخی تفکرها و جریان‌های خاص، فرهنگ برخی سیاستمداران نیز به سمت پرخاشگری سیاسی سوق پیدا کرد. متأسفانه این روند در نحوه نگاه مردم به مسئولان تاثیرگذار بود. مردم می خواهند بدانند چرا باید افرادی که به راحتی توهین و پرخاش می‌کنند، در راس مدیریت های کلان کشور باشند! آیا این روند به شاکله نظام ضربه نمی‌زند؟ حضور این افراد برای حکومت مضر نیست؟ تست روانشناسی از افرادی که قرار است در صدر امور قرار بگیرند تا چه حد اهمیت دارد؟»

روزنامه قانون از افراد نام نمی برد و تنها اشاره به ضرورت تست (آزمایش) روانشناسی برخی افرادی می کند که در ارگان های مهم مصدر امور می شوند. واقعیت اینست که اگر چنین تستی ضرورت داشته باشد، تمام امام جمعه ها، فرماندهان سپاه، مقامات قضائی و .... باید تست شوند زیرا همه آنها از تریبون های رسمی مملکت با پرخاش و توهین و افترا و اتهام سخن می گویند.

 

 

به کانال تلگرام پیک نت بپیوندید:

https://telegram.me/pyknet

 

 

 

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: