ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خاتمی به دیدار رشیدی رفت

آن که با مردم است

و آنها که علیه مردم اند!

 
 
 
 
 

 

د خاتمی بی اعتناء به ممنوعیت های حکومتی و حتی تنگناهای امنیتی حکومت همچنان به شیوه مردمدارانه خود ادامه میدهد و مرزهای خودی و غیرخودی را تا آنجا که در توان داشته باشد پشت سر می گذارد. دیدار با داوود رشیدی نقش آفرین سرشناس سینما و تئاتر ایران در خانه وی از جمله همین پشت سر گذاشتن مرزهای خودی و غیر خودی است. همسر داوود رشیدی در اینستاگرام خود با انتشار عکس این دیدار نوشت:

عصر زیباى بهارى هجدهم اردیبهشت ١٣٩٥ جناب آقاى محمد خاتمى قدم بر چشمان ما گذاشتند. امروز را به فال نیک میگیریم. فاطمه معتمد آریا هنرمند محبوب و ستاره همیشه سینماى ایران و همسرش دوست عزیزما احمد حامد هم منزل ما بودند. خواهرانم مرضیه و راضیه برومند نیز بودند.

آن که با یک بیانه کوتاه او میلیونها ایرانی به پای صندوق های رای می روند و به لیست "امید" رای میدهند، دارای این منش است و آن که مردم توی دهانش می زنند و پای صندوق های رای سکه یک پولش می کنند امثال شیخ محمد یزدی و شیخ احمد جنتی و شیخ محمد تقی مصباح یزدی اند که رای مردم را باطل می کنند، قتل زنجیره ای با روسری را بعنوان مبارزه با بی حجابی ترتیب میدهند و اسید پاشی به صورت زنان را تائید و تشویق می کنند، دستور حمله به بیت آیت الله منتظری را می دهند و خلاصه در برابر مردم اند و نه در کنار مردم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: