ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درمجلس دهم هم ایشان هست

با جواد کریمی قدوسی بیشتر آشنا شوید!

 
 
 
 
 

 

جواد کریمی قدوسی، که در این شماره پیک نت آخرین سخنرانی اش در مجلس نهم را می خوانید، متولد 1344 در مشهد است. ایشان که در سخنرانی آخرش در مجلس بنام مردم چک بی محل کشیده، با کمتر از ده درصد آرای واجدان شرایط مردم مشهد نمایندگی این شهر در مجلس شد. چند سالی فرمانده بسیج خراسان بود. در فعالیت‌های غیرمجاز انتخاباتی مانند توزیع فهرست‌های انتخاباتی در پایگاه‌های بسیج نقش داشت.

کریمی قدوسی درجریان فعالیت انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 چند روز به رای گیری مانده خواستار رد صلاحیت حسن روحانی شد زیرا در نظر سنجی ها مشخص شده بود روحانی انتخابات را می برد و سعید جلیلی که همسنگر کریمی قدوسی است با سر زمین میخورد.

کریمی قدوسی در مجلسی که آخرین روزهای عمرش طی می شود روحانی را متهم به «دادن اطلاعات مهم فقهی به انگلستان» کرد! (لابد ملکه انگلیس میخواسته فقه یاد بگیرد!)

او سپس دولت روحانی را برانداز اعلام کرد و گفت: «اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است و عناصر فتنه‌گر را به مناصب حکومتی گمارده‌اند. »

در مورد قتل ستار بهشتی در زندان مدعي شد كه قتل این وبلاگ نویس كار جريان فتنه است.

پس از مخالفت علی مطهری در باره حصر خانگی مهدی کروبی و میر حسین موسوی، خواستار بررسی مجدد اعتبار نامه علی مطهری شد.

کریمی قدوسی طرحی را درباره الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای تنظیم کرده بود که در آن  NPT   را MPT و به فارسی ام. پی. تی نوشته بود. آن طرح را با همه غلط تعدادی از نمایندگان جبهه پایداری امضا کردند.

غلط املایی مشهور دیگر وی مربوط به متن تذکر چند نماینده مجلس به وزیر دادگستری بود که به «خاتمی ممنوع» مشهور شد. جواد کریمی قدوسی در این تذکر که ۸ نماینده دیگر هم بعد از مطالعه متن و موافقت با مندرجاتش آن را امضا و تقدیم هیات رئیسه کردند کلمه «باقی» (به معنای باقی‌ماندن، پافشاری کردن) «باغی» نوشته شده بود که علاوه بر نویسنده تذکر، هیچ‌کدام از نمایندگان امضا کننده هم متوجه آن غلط املایی نشدند.

در جلسه مجلس که با حضور جواد ظریف پس از بیانیه لوزان در روز ۱۶ فروردین ۹۴ تشکیل شده بود، بعد از تبادل نظرات مختلف آقای کریمی‌قدوسی بحث‌هایی را در رابطه با "فر دو" و "نطنز" مطرح کرد و گفت: حضرت آقا به شما تذکر داده است. ظریف به کریمی‌قدوسی گفت: شما دروغ می‌گویید و با این گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید. شما که در آن جلسه حضور نداشتید و چگونه وقتی در آن حاضر نبودید می‌توانید آنقدر راحت دروغ بگویید؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: