ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار با عارف

همسوئی چهار جبهه

در چهار فراکسیون مجلس آینده

 
 
 
 
 

 

اعضای شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان مجلس دهم یکشنبه شب در بنیاد باران که موسس آن محمد خاتمی است با محمدرضا عارف دیدار کردند. عارف در این دیدار گفت که مجلس آینده چند فراکسیون خواهد داشت.

ما با دیگر جریان‌ها اختلاف نظر آنچنانی نداریم و در بحث حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد و رفع معضلات اجتماعی در کنار سایر جریان‌ها حرکت می‌کنیم و در موارد سیاسی نیز هیچ راهی جز تعامل وجود ندارد. مهمترین مسأله مردم اشتغال و معیشت است و ما مستقلین و اعتدال‌گرایان را از خود می‌دانیم.

در ابتدای این دیدار عضوی شورای مرکزی جبهه مستقلین گفت: در این انتخابات مردم حرف آخر را زدند و انتظار دارند به خواسته آنان که رفع مشکلات است عمل شود. در این زمینه اعتقاد ما بر این است که مجلس دهم باید مانند خانه احزاب توسط هر سه جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقلین و اعتدال‌گرایان اداره شود.

در ادامه محسن مهرعلیزاده به نمایندگی از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان،‌ اظهار کرد: اصلاح‌طلبان و مستقلین و اعتدال‌گرایان با هم قرابت دارند و در اکثر حوزه‌ها لیست مشترکی ارائه کرده‌اند و بنابراین منتخبین آنها نیز می‌توانند در مجلس همدل و همراه باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: