ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی رئیس جدید صدا و سیما

آفتابه و لگن صدا وسیما

7 دست کامل و طلاست!

 
 
 
 
 

رهبر جمهوری اسلامی بی سر و صدا استعفای سرافراز از صدا و سیما را قبول کرد و علی عسگری معاون وی را به این سمت منصوب کرد.

رئیس جدید صدا و سیما در اولین سخنرانی خود که در مراسم معرفی و خداحافظی در صدا و سیما تشکیل شده بود، پس از این انتصاب گفت:

از مقام معظم رهبری که کار رسانه را به من واگذار کرده‌اند تشکر می کنم.

از اول انقلاب رسانه‌ها و دشمنان و نظام استکبار برای انتقام‌گیری از ملت بزرگ ایران اقداماتی را راه‌اندازی و از طریق رسانه‌ها برای رسیدن به راهبردشان اقدام کردند. شروع به تخریب فرهنگ ملت ایران کرده و تلاش کردند تا فرهنگ و هویت ملت ایران را تغییر بدهند. بخش بزرگی از پاسخگویی به این دشمنان بر دوش صدا و سیماست.

سازمان صدا و سیما سازمانی قوی و مستحکم است و قوت آن در نیروی انسانی است که در جای جای این رسانه کار می‌کنند. تمام این زنجیره‌های انسانی سازمان، ارزشمند هستند. درست است که در زمینه تولید هنوز عمیق نشده‌ام که خواهم شد اما عمق سازمان را می‌شناسم و با یکایک نیروهای فداکار سازمان آشنا هستم.

عمق بخشی به تولیدات رسانه‌ای، تعمق بر دین‌باوری،‌ مواجهه هنرمندانه با موضوعات اجتماعی‌، نگاه محبت‌آمیز به مخاطبان،‌ تولیدات فاخر و هنرمندانه و پر جاذبه‌ و پاسخگویی به نیاز مخاطبان،‌ تولید، انتقال و انتشار صدا و تصویر با کیفیت بالا هدف من است.

همچنان که پرهیز از سیاه‌نمایی،‌ پرهیز از شکاف و دو قطبی‌ شدن، دستیابی به شعار پیشرفت و مقاومت و کمک به قدرت نظام اسلامی ایران از محورهای مورد تایید رسانه ملی در این دوران خواهد بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: