ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به سخنرانی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا

نیم نگاهی به نقش سپاه

در طرح های پر سود اقتصادی
 
 
 
 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران که مرکز ثقل فعالیت اقتصادی سپاه است، روز گذشته و همزمان با فرمانده کل سپاه، در دیدار نوروزی با فرماندهان و مدیران این قرارگاه، به چند نکته مهم اشاره و اعتراف کرد.

1- گوشه ای از دست داشتن سپاه در طرح های بزرگ و پولسازی که مردم از آن اطلاع ندارند.

2- درد اصلی سپاه برای مخالفت با برجام و در آمدن عرصه های اقتصادی از دست سپاه.

3- پشت صحنه اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد نظامی و سپاهی است.

4- خشم سپاه از دولت بدلیل نسپردن طرح های بزرگ مانند دوران احمدی نژاد به سپاه و قطع بودجه هائی که سپاه از دولت می خواهد و دولت روحانی در آمد  دوران طلائی فروش نفت در زمان احمدی نژاد را برای ریخت و پاش ندارد.

 

سرتیپ عبادالله عبداللهی که اتفاقا گفته می شود از فرماندهان خوش فکر و کمتر آلوده به رقابت های سیاسی در کل حاکمیت است و از آن مهم تر این که دستش هم کج نیست؛ طی سخنانی در دیدار نوروزی با فرماندهان و مدیران و کارکنان قرارگاه خاتم الانبیای سپاه گفت:

برای اقتصاد مقاومتی یک آماده‌باش صد درصدی به همه مجموعه‌های وابسته به قرارگاه داده‌ایم.

سال گذشته سال بسیار خوبی بود و توانستیم پروژه‌های بزرگی را همچون فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، آزاد راه حرم تا حرم، مس سنگون و خطوط مترو در شهرهای مختلف را به طور رسمی به بهره برداری برسانیم.

افتتاح فاز نخست صحن حضرت زهرا (س) در بارگاه ملکوتی امیرالمومنین (ع) در ایام نوروز را یک توفیق بزرگ برای خودمان و نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم و در آینده‌ای نزدیک مابقی فازهای این پروژه عظیم را به بهره برداری خواهیم رساند و معتقدیم این پروژه از مهمترین و با برکت ترین پروژه‌های قرارگاه است که بدون هیچگونه چشم داشت منفعتی و سودآوری انجام داده‌ایم و یقینا تمام پروژه‌های قرارگاه را بیمه خواهد کرد. (اعتراف به منفعت داشتن بقیه پروژه ها)

با افراد مختلف دولت از جمله شخص ریاست محترم جمهور و معاون اول جلسات متعددی داشته‌ایم و برنامه‌ها و فعالیت‌های خودمان را تبیین کرده‌ایم. ما به دور از هرگونه تنش زایی و ایجاد مجادله تنها کار و عمل را قبول داریم.

در سال گذشته به دفعات در خصوص 10 پروژه بزرگ ملی قرارگاه صحبت کرده‌ایم و تصمیمات خوبی در حال انجام است. کلیات طرح‌ها را اکثر بزرگان و مراجع تصمیم گیری پذیرفته‌اند و امیدواریم که با همراهی هر چه بیشتر دولت و مجلس این مهم در سال 95 محقق گردد.

پروژه کمربند جنوبی تهران که عملیات اجرایی آن در سال 94 آغاز شد می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود محیط زیست، کاهش ترافیک، صرفه جویی در مصرف سوخت و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم شریف جامعه اسلامی داشته باشد.

هم اکنون قرارگاه کارهای بسیار خوب و مهمی را در جمع آوری روان‌آب‌ها در دستور کار دارد و بر این باوریم که ضرورت ایجاب می‌کند منطقه‌ای مشابه منطقه پارس جنوبی برای استحصال آب شیرین از دریای عمان و خلیج فارس راه اندازی شود تا بتوانیم با بحران آب پیش رو به شایستگی مقابله کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: