ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احمدی نژاد آه در بساط باقی نگذاشته

آه و ناله رئیس قوه قضائیه

برای گرفتن بودجه از دولت 
 
 
 
 

 

صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه در مراسم تودیع و معارفه دادستان کل جمهوری اسلامی، درد اصلی خود را که بصورت مخالفت با سخنان و مواضع سیاسی داخلی و خارجی حسن روحانی بروز می کند را فاش کرد. این درد، همانا سفت کردن سر کیسه دولت است. سر کیسه ای که در زمان احمدی نژاد باز بود.

لاریجانی در جریان سخنرانی خود در مراسم بدرقه رئیسی که معاون اول قوه قضائیه بود و شد دادستان کل و حالا جانشین آیت الله طبسی در تولیت آستانقدس رضوی اول او را مشاور عالی خود معرفی کرد و سپس گفت:

 بر اساس آمارها 15 میلیون پرونده در دستگاه داریم که کارکنان قضایی تلاش بسیاری دارند تا در بستری با بی‌پولی‌ها و اشکالات عمده‌ای که در زمینه امکانات وجود دارد، خدمات‌رسانی کنند.

ما جزیره جدا افتاده در کشور نیستیم. مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و اعتبارات دولت محدود است و این مشکلات باعث شده که دامن قوه قضاییه را بگیرد.

بنا شد که (رهبر) به مجلس دستور داده شود تا مشکلات ما را ملاحظه کند، البته دولت محترم به مشکلات ما توجه نکرد. ان‌شاء الله در برنامه ششم بنا شده کمکی به قوه قضاییه بشود.

لاریجانی سپس حجت‌الاسلام منتظری را به عنوان دادستان کل جمهوری اسلامی معرفی کرد.

قضات ما که از صبح می‌آیند بسیار زحمت می‌کشند و مقابل داد و بیدادها و تقاضاهای گاهی بی دلیل، صبوری می‌کنند. شکایاتی که به مرکز 129 می‌آید را گوش می کنم و گاهی بد و بیراه گفته می‌شود. ما اگر دستمان (از نظر بودجه) باز بود قاضی بیشتر جذب می‌کردیم و وضع‌مان بهتر بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: