ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرهائی که بتدریج

مستند و منتشر می شود! 
 
 
 
 

 

برخی خبرها، گاه بعنوان شایعه به ما می رسد و گاه بعنوان خبری که ارسال کننده خبر از آن مطلع شده است. ما بموجب اطمینان و سابقه ای که از ارسال کننده خبر داریم و برخی ملاحظات و کنترل های لازم، خبرها را منتشر می کنیم. چنان که تاکنون کرده ایم. اما در باره شایعاتی که برای ما نوشته و ارسال می شود، صبر می کنیم تا نشانه هائی دال بر تائید آنها را خود بدست بیآوریم و سپس آن را نه بعنوان شایعه، بلکه بعنوان شنیده ها در محافل سیاسی و یا مطبوعاتی منتشر می کنیم.

در روزهای اخیر، به ما اطلاع داده شده بود که دهها طلبه قم و مشهد و اصفهان دستگیر شده اند که ما هنوز هم نمی دانیم این دستگیری پیش از دیدار طلاب با رهبر جمهوری اسلامی بوده و یا بعد از این دیدار، اما میدانیم که دستگیری ها در ارتباط با رد صلاحیت حسن خمینی برای مجلس خبرگان بوده است.

شنیده مستقیم دیگری که جهت انتشار برای ما ارسال شده بحث در عالی ترین لایه های حکومتی پیرامون ناتوانی علی خامنه ای برای ادامه رهبری جمهوری اسلامی است. این ناتوانی به موقعیت جسمی و روحی مرتبط است و تشدید عدم تعادل وی در تصمیم گیری ها و سخنرانی هایش.

و باز، خبر دیگری که رسیده بود و اکنون صحت آن در لابلای سخنرانی فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه مشهود است، بالا گرفتن اختلافات سیاسی میان فرماندهان رده های مختلف و حتی کارکنان سپاه است. این اختلافات نیز مرتبط با نتیجه انتخابات هفتم اسفند (بویژه مجلس خبرگان)، موقعیت هاشمی رفسنجانی در میان مردم، فساد آشکار شده در دوران احمدی نژاد، مسئله مهم جایگزین رهبر کنونی جمهوری اسلامی و حمایت یا عدم حمایت از حسن روحانی است. این نکته آخر، در سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه که دراین شماره پیک نت منتشر شده نیز با تاکید بر دخالت سپاه در انتخابات ریاست جمهوری مشهود است. اگر اختلافی در میان فرماندهان و کارکنان سپاه بر سر حمایت از حسن روحانی نبود، نیازی هم به این تاکید نماینده ولی فقیه در سپاه نبود. بویژه که برای سخنرانی فرماندن کل سپاه و نماینده ولی فقیه فرماندهان و کارکنان سپاه را یکجا جمع کرده بودند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: