ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه سایت اطلاعات سپاه با محمد جواد لاریجانی

درباره آقای رفسنجانی

ما نمونه آیت الله منتظری را داشتیم! 
 
 
 
 

 

سایت اطلاعات و امنیت سپاه بنام "تسنیم"، در ادامه کارگزاری که علیه هاشمی رفسنجانی راه افتاده، با  محمد جواد لاریجانی خط نگهدار حقوق بشر در جمهوری اسلامی که در قوه قضائیه در کنار برادرش خدمت می کند مصاحبه کرد. جواد لاریجانی که نگاه به دست سرتیپ پاسدار "ذوالقدر" نماینده تام الاختیار سپاه در قوه قضائیه و رهبری کننده دادگاه های کودتای 88 می کند و مطابق آن دهان می گشاید، در این مصاحبه، بنام مردم چک بی محل کشید .

ابتدا سئوال خبرنگار امنیتی تسنیم را که بنام مردم چک بی محل کشیده را بخوانید:

- مردم و بویژه قشر جوان، این روزها می بینند كه برخی افرادی كه شاید از روزهای آغازین انقلاب اسلامی هم همراه با انقلاب بودند، امروزه حرفهای دیگری می زنند و بعضاً اظهاراتی به زبان جاری می كنند كه خود غربی ها هم از گفتن آنها اكراه دارند. یكی از نمونه های مشخص آن، شخصیتی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی است كه عمری را در مبارزه با استكبار و بویژه آمریكا سخنرانی كرده اما امروز می گوید اساساً غربی ها غیر از شفافیت از ما چیزی نمی خواهند. به عقیده شما چرا چنین دگردیسی های مهمی در این افراد سابقاً انقلابی رخ می دهد؟ و آیا جوان امروزی حق ندارد با خود بگوید وقتی بعضی از آن انقلابی ها این چنین رویگردان شده اند، من با چه امیدی می توانم انقلابی بمانم؟

 

محمدجواد لاریجانی: نمونه بارز اینگونه افراد آیت الله منتظری بود. فتنه 88 یك كودتای تمام عیار ضد جمهوری اسلامی، ضد دموكراسی و اسلامیت نظام بود، مقام معظم رهبری «بصیرت» را مطرح كردند كه بحث پرظرفیت و دارای ریشه های عمیقی در ادبیات اسلامی و سیاسی است و هنوز هم می طلبد كه این بحث مورد واكاوی قرارگیرد. پس از آن، مقام معظم رهبری بحث «نفوذ» را مطرح كردند كه آن هم یك بحث كلیدی مرتبط با شرایط امروز كشور است و پس از نفوذ نیز، بحث «انقلابی گری» و «انقلابی بودن» از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد كه به نظرم انتخاب این واژه هم از جهت ظرفیت و هم از جهت تناسب با شرایط و راهگشا بودن قابل طرح بودن در عرصه بین المللی بسیار داهیانه است.

چرا باید به افراد انقلابی، «تگ» (برچسب) خشن بودن زده شود؟

دربرجام یك رآكتور بسیار عظیم(اراك) و تاسیسات فردو را از كار انداختیم، نطنز را محدود و ساخت سانتریفیوژهای جدید را متوقف كردیم و اورانیوم غنی شده را نیز به خارج كشور انتقال دادیم و دیگر چیزی نداریم. حالانشسته ایم تا ببینیم دولت های غربی چه كار می كنند.
مقام معظم رهبری همواره تاكید داشتند كه برجام و توافقات انجام شده، صرفاً مربوط به مسائل هسته ای است، منتها در داخل و خارج كشور گرایشی داشتیم كه می گویند این تازه اول كار است، تابوی ارتباط با آمریكا شكسته و ایران با جهان وارد معامله شده و برجام های 2و3و4 در راه است؛ این حرفها در حقیقت «قبول خود انزاویی» است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: