ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شامورتی بازی شریعتمداری کیهان

و پشت پای "تابناک" به شاهرودی

 
 
 
 

 

در جریان جدال بر سر قدرت، حسین شریعتمداری در کیهان مدعی شده که در دوران احمدی نژاد وضع آنقدر خوب بود که او نفت را بشکه ای 127 دلار می فروخت و بالای یک و نیم میلیون بشکه در روز هم نفت می فروخت و روحانی دروغ گفته که یک بشکه نفت هم نمیتوانستیم بفروشیم!

او شارلاتانی است که شاید تاکنون نه در عرصه سیاسی و نه درعرصه مطبوعاتی نظیرش وجود نداشته است. از جمله با همین استدلال که در بالا خواندید. برای عوامفریبی نمی نویسد که قیمت نفت جهانی رفته زیر 40 دلار در بشکه و ربطی به روحانی و غیر روحانی ندارد. نمی نویسد که آن نفت را قاچاقی می فروختند و بخش اعظم چپاولی که از مملکت شد و پول آن اکنون تبدیل به پشتوانه توطئه علیه انتخابات و دولت روحانی شده از طریق همین نفت فروشی به بهانه دور زدن تحریم ها انجام شد. روحانی می گوید اگر برجام نبود و تحریم ها نشکسته بود امروز یک بشکه نفت هم نمی توانستیم بفروشیم. شریعتمداری با شامورتی بازی می نویسد روحانی گفته نمی توانستیم یک بشکه نفت بفروشیم درحالیکه در دوره احمدی نژاد یک و نیم میلیون بشکه نفت می فروختیم!

نفروختن را دیده اما "اگر" را ندیده!

در ادامه همین جدال، از سوی سایت "تابناک" که عمدتا می گویند سخنگوی محسن رضائی و یا برخی فرماندهان دوران جنگ است که دیگر در سپاه نیستند، سندی منتشر شده که در عکس می بینید. سندی درباره افشای آیت الله شاهرودی که خواب جانشینی رهبری و یا حداقل، نشستن بر کرسی مجلس خبرگان را می بیند. شایسته این دو مقام هست و یا نیست، مورد بحث در این خبر نیست. آنچه مورد بحث است جدالی است که بر سر قدرت جریان دارد. قدرتی که آقای خامنه ای می گذارد و می رود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: