ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با سعید لیلاز

اهداف نهائی پشت جنجال

رد صلاحیت 96 احمدی نژاد!  
 
 
 
 

 

پشت جنجال پیرامون "رد صلاحیت" احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اهدافی پنهان است که سعید لیلاز عضو رهبری حزب کارگزاران در گفتگو با "رویداد 24" به آن پرداخته است. او در این مصاحبه می گوید:

 

آقای احمدی‌نژاد هیچ‌گاه از عرصه سیاست خارج نشده بود که حالا قرار باشد برگردد، فقط گاهی فعالیت‌های او یا یارانش رسانه‌ای شده و همه از آن مطلع می‌شدند و گاهی این فعالیت‌ها رسانه‌ای نمی‌شدند.

اشکال کار آنجایی است که بعضاً و از جمله در رابطه با آقای احمدی‌نژاد رانت وجود دارد. یعنی درحالی‌که آقای خاتمی از هرگونه بروز و ظهور در عرصه سیاسی و اجتماعی ایران محروم است، آقای احمدی‌نژاد امکان این را دارد فعالانه در صحنه حضورداشته باشد. اشکال کار اینجاست که کسی جرات اسم بردن از مهندس میرحسین موسوی یا آقای مهدی کروبی را ندارد و درعین‌حال شاهد فعالیت آقای احمدی‌نژاد هستیم.

اشکال دوم این است که بعضی از دستگاه‌ها و نهادهای متعلق به بخش عمومی و حاکمیتی به این بروز و ظهور مجدد رسانه‌ای آقای احمدی‌نژاد بخواهند کمک کنند. من به شما قول می‌دهم که فعالیت آقای احمدی‌نژاد باعث به قدرت رسیدن ایشان نخواهد شد. چرا که ایشان مربوط به دوران وفور (افزایش بی‌سابقه درآمدهای ناشی از فروش نفت) هستند که این دوران سپری شد.

درباره پرونده‌ها و پرونده‌سازی‌هایی که درباره دولت احمدی‌نژاد و رقبای سیاسی ایشان مطرح است باید گفت که به نظر نمی‌رسد این مسائل در یک فضای آزاد و بی‌طرف دنبال شود. چون اگر قرار بود با تخلفات برخورد شود می‌بایست در حین ارتکاب به جرم جلوی آن گرفته می‌شد یا از وقوع آن جلوگیری به عمل می‌آمد. اما وقتی در سال ۸۴ و ۸۵ به گواه اسناد موجود در وزارت اطلاعات هشدار دادیم که قرار است دزدی صورت بگیرد ما را روانه زندان کردند. یعنی آن زمان به آقایان کاری نداشتند و حالا نیز به خاطر منافع گروهی با آقایان کاردارند. کسی دنبال حقیقت و جلوگیری از فساد در کشور نیست.

حالا هم رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مطرح می کنند تا فرصتی برای رد صلاحیت رقبای ایشان فراهم کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: