ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

منار دزدان مخالف روحانی

هنوز چاه پنهان کردن آن را نکنده اند! 
 
 
 
 

 

بیش از یك هفته است كه سیمای جمهوری اسلامی مشغول تخریب سازمان یافته دستآورد دیپلماسی دولت است و تقریبا فقط در زمان پخش پیام های بازرگانی این تبلیغ را متوقف می کند زیرا بهانه ای برای گفتن از شكست برجام ندارد!

مخالفان روحانی، تخریب وجهه دولت را برای رفتن به سوی انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری از همین حالا كلید زده اند. قصد آن ها هم كاملا معلوم است. ناتوان و زبون جلوه دادن روحانی در برطرف كردن مشكلات داخلی "اقتصاد، معیشت، بیكاری، ركود و تورم" و خارجی "برجام و تحریم ها".

اصولگرایان با در اختیار داشتن تریبون صدا و سیما، نماز جمعه، مساجد و منابر، رسانه های مكتوب و سایبری كثیرالانتشار و... در صدد هستند افكارعمومی را از دولت یازدهم ناامید و دلزده كنند. آنهائی كه در هشت سال دولت نكبت و دزدی و اختلاس، زبان در كام گرفتند، حالا در برابر بزرگ ترین توفیق دستگاه دیپلماسی كشور، برجام را به تمسخر می گیرند و آن را بازی باخته معرفی می كنند.

آنها كه هشت سال در برابر تیشه به ریشه نظام زدنِ معجزه قرن ساكت بودند، حالا كاسه از آش داغ تر شده و شكوِه می كنند كه چرا برجام یك شبه اجرایی نشده؟ و چرا تحریم های از صدر انقلاب تا الان، هنوز پابرجا است؟

این كه تلویزیون، از بام تا شام دارد علیه توفیقات هسته ای دولت برنامه پخش می كند، معنایی جز این ندارد كه مخالفان قسم خورده دكترین تدبیر و امید فهمیده اند در انتخابات سال ٩٦ از كجا می خورند؟ آن ها می دانند اگر ثمرات برجام به زندگی مردم سرایت كند و اگر افكار عمومی تفاوت زندگی در تحریم و زندگی در پسابرجام را لمس كند، اصولگرایان باید آرزوی بازگشت به قدرت را لااقل تا سال١٤٠٠ در تخت خواب ببینند. از همین رو میوه اخلاق و انصاف و تقوی و مروّت و جوانمردی و آزادگی را خورده و هسته اش را قورت داده اند و كمر به هیپنوتیزم مردم بسته اند.

اگر اصولگرایان در این نقشه طرح ریزی شده موفق شوند، آن وقت فکری برای رونمایی و از آستین در آوردن ناجی ایران و جانشین حسن روحانی خواهند کرد. یعنی فعلا منار را می خواهند بدزدند تا بعدا چاه پنهان کردن آن را پیدا کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: