ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگوی انتخاباتی با صادق زیبا کلام

لاریجانی- عارف- مطهری

ترکیب ریاست مجلس آینده!

 
 
 
 

برای پیروزی در دور دوم انتخابات باید مردم را ترغیب به شرکت و حضور پررنگ در انتخابات کرد و این احساس را در آنها به وجود آورد که عدم شرکت در دور دوم انتخابات مجددا منجر به آن می‌شود که شمار قابل توجهی از طیف اصولگرا بر۷۰ کرسی باقیمانده در مجلس بنشینند که این مساله سبب افزایش تعداد و درصد اصولگراها در مجلس دهم خواهد شد. در انتخابات دور دوم باید یک‌بار دیگر تلاش کنیم که بتوانیم تجربه هفتم اسفندماه را تکرار کنیم.

درباره ریاست مجلس دهم به هیچ وجه نباید ریاست دکتر لاریجانی را به چالش بکشانند و نباید در دام رقابت با علی لاریجانی افتاد، زیرا اگر حتی دکتر عارف رای بیشتری برای نشستن بر کرسی ریاست مجلس کسب کند، واقعیت این است که ریاست علی لاریجانی بر مجلس برنده‌تر بوده و در نهایت مجلسی قوی را می‌توان پیش‌بینی کرد. عارف به عنوان نایب‌ رئیس اول مجلس به همراه اصلاح طلب ها، اعتدالگراها و مستقلین و اصولگرایان معتدل خواهند توانست یک فراکسیون نیرومند در مجلس به وجود آورند که از این طریق خواهند توانست در مسیر پیشبرد توسعه سیاسی و دموکراسی گام‌های بلندی بردارند.

اگر مطهری به عنوان نایب ‌رئیس دوم انتخاب شود به نفع اصلاح‌طلبان خواهد بود.

اگر اصلاح‌طلبان باز هم در دور دوم مانند دور اول با جدیت عمل کنند، یعنی با ارائه سخنرانی و اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی بتوانند مردم را برای آمدن به پای صندوق‌های رای تشویق کنند بسیاری از کرسی‌های باقیمانده به نامزدهای لیست امید تعلق خواهد گرفت، در غیر این صورت تعداد کرسی‌های لیست امید از میان ۷۰ کرسی خالی مجلس تعداد اندک و محدودی خواهد بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: