ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار هاشمی با استانداران سابق

مردم در هفتم اسفند کاری کردند

که بازندگان در بهت فرو رفتند 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از استانداران سابق کشور در دولت‌های مختلف گفت: برگزاری انتخابات پرشور و با حضور همه گروه‌ها، یکی از امتیازات انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بود و متأسفانه از مقطعی، با دخالت سلایق سیاسی، ردّ صلاحیت‌ها تشدید شد.

افزایش تدریجی آگاهی مردم و اراده آنان برای انتخاب شخصیت‌های مورد نیاز جامعه از همه سلایق از نتایج گسترش ابراز اطلاع ‌رسانی است. نمونه این آگاهی، انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بود که مردم نشان دادند، علاوه بر سوابق گذشته شخصیت‌ها، تفکرات آن‌ها برای آینده کشور را لازم می‌دانند.
انتخابات اسفند ماه
۹۴ هم مکمّل‌‌ همان راهی بود که مردم شروع کرده بودند. همه تریبون‌ها و رسانه‌های متعلق به یک جناح و جریان خاص، دراین انتخابات جز تخریب رقبایشان، کاری نمی‌کردند، اما اینکار غیراخلاقی آن‌ها نتیجه عکس داد و مردم در انتخابات کاری کردند که آن‌ها را در بهت فرو برد.

نگرانی از رکود اقتصادی کشور واقعی است و باید برای برگشت کشور به روزگار رونق اقتصادی تلاش و به دولت کمک کنیم.

تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی را برای تولیدگران به وجود آورد. به جای یک راه حل مناسب و با استفاده از درآمدهای نفتی و به خاطر آمارسازی‌های اشتغال، وام‌های بدون کارشناسی و نظارت دادند که حاصل آن افزودن بدهکاری‌های میلیونی و میلیاردی به مشکلات تولیدگران و صاحبان واحدهای تولیدی بود.

الان باید با برنامه‌ریزی‌های ضربتی و حساب شده، تهدید نقدینگی کشور را به فرصت برای رونق تولید و خروج از رکود تبدیل کنیم. اخیراً دولت‌ تصمیم‌های جدّی و خوبی برای رونق اقتصادی با فعال کردن واحدهای کوچک و متوسط تعطیل یا راکد شده گرفته و ابلاغ کرده است.
اوضاع واحدهای تولیدی در گذشته تاسف بار است. در شهرک‌های صنعتی واحدهای فراوانی که می‌توانستند به تولید و افزایش اشتغال کمک کنند، به خاطر سوء مدیریت‌ که وام‌های خود اشتغالی و زودبازده از مصادیق آن بودند، خوابیدند و بیکاری و بدهکاری بالا آوردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: