www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

واکنش علی مطهری

احمدی نژاد حکومت را

از افشای کدام اسناد می ترساند؟

 
 
 
 

درباره نامه احمدی نژاد به رهبر، اظهار نظرهای متنوعی شده که حتی از سوی تائید کنندگان مضمون این نامه در هیچکدام این اظهار نظرها شخص او و عملکرد 8 ساله اش در مقام رئیس جمهور تائید نشده است.

روز گذشته علی مطهری نیز در ارتباط با این نامه گفت:

آیا اظهارات احمدی‌نژاد به معنی تهدید قوه قضائیه برای افشای حقایق است؟

به ایشان باید گفت:

بسیاری از پیشنهادات شما درست است اما بهتر آن بود که این‌ها را در زمان صدارت خود و لااقل قبل از بازداشت دوستان‌تان و مطرح شدن پرونده‌های خودتان می‌گفتید.

آیا اعلامِ امروز به معنی تهدید قوه قضاییه نیست که مثلا اگر بقایی و سایر دوستان را مجازات کنید یا پرونده‌های خود من را به جریان بیندازید حقایقی را افشا خواهم کرد تا قوه قضاییه منصرف شود؟

درخواست آزادی زندانیان سیاسی و سخت نگرفتن به منتقدان نیز چیزی است که بسیاری از مصلحان جامعه بارها اعلام کرده‌اند و البته آقای احمدی نژاد هم حق دارد آن را اعلام کند.

بسیاری از زندانیان سیاسی به خاطر حوادث سال ۸۸ و پس از آن زندانی شده‌اند. حوادثی که آقای احمدی نژاد سلسله‌جنبان آن بود. درخواست برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس بدون مهندسی شورای نگهبان و دخالت نهادهای نظامی و امنیتی، مفهوم مخالف آن این است که در انتخابات‌های اخیر، خصوصا در سال‌های ۸۴ و ۸۶ که آقای احمدی نژاد در متن قضایا بوده است، مهندسی شورای نگهبان و دخالت نهادهای نظامی و امنیتی وجود داشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: