www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه سرلشگر فیروز آبادی

آنها که بصیرت نداشتند

احمدی نژاد را بهتر شناختند!

 
 
 
 

 

سرلشگر فیروز آبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده و گفته است که حمایت از احمدی نژاد به این دلیل بود که امثال ایشان باطن او را نمی شناختند.

فیروز آبادی از نزدیک ترین حامیان احمدی نژاد بود و از دست او حمایل سبز حسینی گرفت. خود او نیز مانند احمدی نژاد امام زمانی بود و در همان اوائل کار احمدی نژاد که او مرتب نقل قول از امام زمان می آورد و اتوبان برای ظهور او می خواست بکشد، نامه ای خطاب به امام زمان نوشت و تقریبا همان اوهام و تخیلات امام زمانی احمدی نژاد و دارو دسته امام زمانی او را تکرار کرد. فیروز آبادی حالا که دیگر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح نیست، حرف ها منطقی و زمینی می زند اما نمی گوید چرا امام زمان از باطن احمدی نژاد خبر نداشت و به امثال او اطلاع نداد؟!

فیروز آبادی در همین مصاحبه حساب خاتمی و موسوی و کروبی را از کسانی که باصطلاح فتنه کردند در سال 88 و شعارهای ساختار شکنانه دادند جدا کرد و گفت جنس اینها از جنس آنها نیست. هاشمی رفسنجانی هم سیاستمدارتر و عاقل تر و فهیم تر از احمدی نژاد بود.

البته رهبر آن زمان اعلام کرد و هنوز هم برخی اصولگرایان شرمگین از حمایت از احمدی نژاد می گوید، آنهائی که فیروز آبادی در بالا از آنها نام برد "بصیرت" نداشتند و احمدی نژاد را شناخته بودند.

http://aftabnews.ir/fa/news/510686/

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: