www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان وزیر ارتباطات

تاکنون ندیده ام پرونده زنی

که تبانی و اختلاس کرده باشد

 
 
 
 

جهرمی وزیر ارتباطات، روز گذشته در همایش و اطلاعات و فناوری اطلاعات در توان افزائی زنان به نکته مهمی اشاره کرد که باز میگردد به نتیجه مدیریت مردسالارانه در جمهوری اسلامی که انواع فسادهای اقتصادی و اجتماعی از آن بیرون زده است. او گفت:

در طول مدت فعالیتم تاکنون پرونده‌ای از زنانی که اختلاس کرده و درگیر فساد و تبانی شده باشند، مشاهده نکرده‌ام. بنابراین باید به ویژه در حوزه‌های اداری و مالی از ظرفیت زنان استفاده کرد.

درحال حاضر در عصر انقلاب صنعتی چهارم قرار داریم که ثمره آن اقتصاد دیجیتال است. مهمترین اصل در حوزه اقتصاد دیجیتال به نوآوری و خلاقیت برمیگردد.

اکو سیستم فعالیت کسب و کار نوپا بر این اساس هست که اولین گام باید بهتر کردن یک محصول باشد در عرصه خلاقیت و نوآوری با پدیده جنسیت مواجه نیستیم و تفاوتی بین زنان و مردان در این حوزه وجود ندارد، اگر به اقتضات توسعه دنیا نگاه کنیم، موضوع جنسیت در آنجا مطرح نیست. نادیده‌گرفتن زنان در اقتصاد به این معناست که ظرفیت 50 درصد از توسعه اقتصادی کشور را غیرفعال می کنیم..

در حوزه آی تی سی زنان بسیاری مدیران عامل شرکت‌های موفق هستند. این حضور در اثر زمینه‌سازی دولت و سیر حرکت جهانی ایجاد شده است.

فناوری اطلاعات می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا زنان هم فعالیت اقتصادی داشته باشند و هم به وظایف مادرانه خود برسند.

باید اعتماد به نفس زنان ایران را تقویت کنیم و تلاش ‌کنیم نگاه دین، مکتب و مذهبمان را وارد عرصه‌های اقتصادی کنیم و از ظرفیت زنان در این حوزه بهره بگیریم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: