www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 13 اسفند

گزارش قدرت

نظامی – تسلیحاتی روسیه

 
 
 
 

 

پوتین در پایان دو ساعت سخنرانی و گزارش خود به مجمع ملی روسیه که در آن نمایندگان دو پارلمان روسیه نیز حضور داشتند گفت که روسیه به راکت های جدید مجهز به یک راکتور هسته ای داخلی دست یافته است.  آنها قادر به طی مسافت های  نامحدود هستند. این موشکها در عین حال هم دارای قدرت مانور موشک های کروز هستند و هم قارد به پرواز در ارتفاعات بسیار کم ،  چنان که مسیر آن ها  برای هیچ راداری قابل تشخیص و تعقیب نیست . این موشک ها تابع قوانین بالستیک نیستند و از این روی مسیر پرواز آنها برای دشمن قابل پیش بینی نیست. این  سلاح تازه در پایان سال 2017   آزمون های گوناگون را با موفقیت از سر گذراند. این موشک بر تمام  سامانه های  ضد موشکی موجود فائق آمده و هیچکدام نتوانسته اند بر آن چیره شوند.

پوتین گفت که در حال حاضر هیچکس در جهان چنین سامانه ای در اختیار ندارد. البته دیگران هم روزی به نظیر آن دست خواهند یافت، اما تا آنزمان مطمئنا جوانان ما به دست آوردهای  تازه ای  خواهند رسید.

این فشرده ایست از متن دو گزارش روزنامه یونگه ولت و خبرگزاری "راشا تودی" و همچنین گزارش مستقیم تلویزیون روسیه 24 این این گزارش 2 ساعته که تقریبا تمام خبرگزاری ها و تلویزیون های مشهور جهانی هر یک بنا بر سیاست های خود بخش هائی از آن را منتشر و تفسیرهای خود را بر آن افزودند.

ترجمه و تدوین این گزارش که با همت رضا نافعی مترجم برجسته زبان آلمان تهیه شده را در همین شماره پیک نت می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: