www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

او در طول جنگ فرمانده سپاه بود

تکرار  قتل زهرا کاظمی

این بار "محمد راجی" در بازداشتگاه

 
 
 
 

 

علیرغم ادعای دادستان تهران مبنی بر کشته شدن "محمد راجی" در جریان تظاهرات دراویش در خیابان پاسداران تهران، روز گذشته سایت محفل دراویش گنابادی اعلام کرد:

محمد راجی، روز اول اسفندماه در گلستان هفتم بازداشت شده بود، و به گفته‌ی خانواده‌ی  وی، مأمورین اداره آگاهی شاهپور، روز گذشته طی چند تماس تلفنی از آنان خواسته بودند که به همراه عکس و مدارک شناسایی آقای راجی، به اداره دهم آگاهی شاهپور مراجعه کنند.

با مراجعه‌ی خانواده‌ی به اداره دهم آگاهی شاهپور، مأمورین انتظامی گفتند که راجی در کمُا به ‌سر می‌برد اما ساعاتی بعد طی تماس تلفنی اطلاع دادند که وی فوت کرده و در مراجعه‌ی بعدی حضوری خانواده به پلیس، اعلام می‌شود که وی در اثر ضربات وارده در حین بازجویی فوت شده است.

محمد راجی از فرماندهان سابق سپاه بود و در طول ۸ سال جنگ فرماندهی چند گردان سپاه در منطقه‌ی کردستان را بر عهده داشته و از جانبازان جنگ نیز بوده است. وی متولد دی‌ماه ۱۳۴۰ شهرستان الیگودرز است. در سال ۱۳۸۳ با جدا شدن از سپاه به کشاورزی در منطقه روستای مزرعه‌آباد الیگودرز مشغول شده بود. ۵ فرزند دارد. یکی از پسران وی  به نام محمدعلی راجی نیز در تظاهرات حوادث هفتم بازداشت شده و در زندان فشافویه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: