www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 15 اسفند

خانه تکانی قوه قضائیه

اولین گام مبارزه با فساد است

 
 
 
 

 

قوه قضائیه فاسد ترین نهاد در جمهوری اسلامی است و تا این واقعیت از سوی رهبر ج. اسلامی و تصمیم سازان بیت رهبری پذیرفته نشود و کادر رهبری و مدیریت این قوه با افراد (روحانی و غیر روحانی) پاکدست، حقوقدان و مومن و معتقد به اجرای کامل و دقیق قانون اساسی (از جمله اصول مربوط به حقوق انسانی) و نه چاپلوس رهبری  تغییر نکند، بحث مبارزه با اختلاس، جنایت در زندان ها و فساد حکومتی یک شوخی است. فرق نمی کند که سعید مرتضوی قاضی القضات باشد و جعفری دولت آبادی، محسنی اژه ای معاون اول این قوه باشد و یا سید ابراهیم رئیسی. دست دست را می شوید و هر دو دست در قوه قضائیه کثیف است. نگاه کنید به همین ماجرای زهرا کاظمی که سعید مرتضوی برای اعتراف گیری از او و دریافت مدال گرفتن جاسوس از بیت رهبری متهم به قتل اوست. وزیر اطلاعات وامنیت دولت خاتمی (یونسی) می گوید او جاسوس نبود و زیر بازجوئی کشته شد. دادستان کل قوه قضائیه فورا گفت که آن پرونده بسته شده و قابل بازگشائی دوباره نیست. یعنی نمی توان مرتضوی را باتهام قتل کاظمی محاکمه کرد. روز گذشته دادستان تهران (دولت آبادی) زیر فشار افشای نقض حقوقی اظهارات دادستان کل گفت:

پرونده دادستان سابق در مورد خانم کاظمی مفتوح است و رسیدگی به این پرونده ارتباطی به اظهارات وزیر اسبق اطلاعات ندارد. پرونده زهرا کاظمی در دادسرای جنایی تهران رسیدگی خواهد شد. اگرچه معتقدیم اخذ نظر از سایر نهادهای امنیتی برای مرجع قضایی رسیدگی کننده مفید خواهد بود.

این قوه می تواند مدافع حق و حقیقت باشد؟ همین دادستان، دیروز گفت که محمد رجبی درخیابان و درتظاهرات دراویش کشته شده نه در زندان. اگر اینطور است چرا همان روز گشته شدن او در تظاهرات خبرش را اعلام نکردید؟ اگر در خیابان کشته شده، خود به خود که کشته نشده! با گلوله نیروی انتظامی باید کشته شده باشد؟

همین دو نمونه را تعمیم بدهید تا برسید به پرونده های اختلاس و محاکمات منجر به اعدام برای افشاء نشدن اختلاس کنندگان اصلی، به حساب ها قوه قضائیه که دراختیار رئیس قوه است و معلوم نیست بهره آنها را رئیس قوه چه کرده!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: