www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیاده نظام قالیباف، قوه قضائیه و تبلیغات اسلامی

2 میلیارد و100 میلیون بدهی

نشریه "حزب الله" بخشیده شد

 
 
 
 

نیروی انتظامی پاره تن قوه قضائیه است. این پاره تن طی سالهائی که سردار قالیباف شهردار تهران بود زاد و ولدهائی کرد: مداحان، لباس شخصی ها، کلاه مخملی ها، پارکبان ها و ... که حوادث بسیاری را در تهران آفریدند. از شکم همین پاره تن مارش اربعین در آمد، تظاهرات ساندیسی 9 دیماه 88 در حمایت از احمدی نژاد بیرون آمد که سخنرانش (علم الهدا) را از مشهد با هواپیما به تهران آوردند تا مردم مخالف کودتا را "گوساله و گوسفند" خطاب کند و جمله قصار احمدی نژاد (خس و خاشاک) را کامل و.... همین پاره تن تحت حمایت والدینش (قوه قضائیه و سپاه) تراکم فروخت، جنگل نابود کرد، خانه های قدیمی را کوبید و برج ساخت، سیاهی لشگر انتخاباتی درست کرد، شبکه مداحان را در مترو استخدام کرد و... سردار این پاره تن دوبار هم خیز برداشت که رئیس جمهور شود تا کارهای ناتمام را تمام کند و ...

برای قدردانی از این همه خدمت عضو مجمع مصلحت نظام شد و حالا که پاره تن از والدینش جدا شده و نجفی شهردار شده گهگاه گوشه ای از پرونده آن ولد 12 ساله را بالا می رود و تحت فشار والدین او، دوباره پرونده بسته می شود. اگر مملکت صاحب داشت باید تسلیم دادگاه می شد اما وقتی قوه قضائیه والده آن ولد است چه محاکمه ای؟ چه حکمی؟ مگر احمدی نژاد محاکمه شد که او بشود؟ اگر مرتضوی تسلیم زندان شد آنها هم می شوند.

بخوانید تازه ترین خبر از پرونده شهرداری دوران قالیباف را:

حزب‌الله بابت چاپ نشریه "حزب الله" در سال‌های اخیر، دو میلیارد و صد میلیون تومان به موسسه همشهری که وابسته به شهرداری است بدهکار است که قبل از تشکیل شورای جدید شهر تهران و تعویض شهردار با تصویب هیات مدیره همشهری حزب الله از پرداخت آن بدهی معاف شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: