www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امام جمعه ها همین حرفها را تکرار می کنند

زن اسلامی- زن غربی

درنگاه معیوب زنانه رهبر

 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با مداحان بمناسبت تولد حضرت زهرا که آن را در جمهوری اسلامی روز زن اعلام کرده اند و نه روز 8 مارس (روز جهانی زن) گفت:

«قوانین مهمی لازم است تا جلوی مظلومیت‌ زنان ضعیف و ستم‌زده و مظلوم را بگیرد. زن اسلامی، در اجتماع اثرگذار، مدیر خانواده و مایه آرامش مرد است، درحالیکه شاخصه زن غربی، جلب توجه مردان و برهنگی است. زن در منطق اسلام یک الگو و چارچوب کاملی دارد؛ زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان و عفاف است، متصدی مهم‌ترین بخش تربیت انسان است

 در مقابل، در تاریخ همیشه یک الگوی انحرافی وجود داشته است؛ امروز آن الگوی انحرافی، زن غربی است که خصوصیت او به‌جای همه‌ی خصوصیات برجسته و ممتازی که از زن اسلامی بیان کردیم، این است که بتواند نظر مردان را جلب کند و موجب التذاذ مرد شود.  لذا شاخصه‌ی زن غربی برهنگی است. می‌بینید که مرد باید در مراسم‌هایشان کاملاً پوشیده باشد و زن هرچه ممکن است عریان باشد.»

تقریبا همین مضمون را اغلب امام جمعه های مراکز استان های ایران بمناسبت روز زن تکرار کردند. این که برای خود روز زن اختراع کرده اند یک طرف، این که چنین تفکری درباره زن غربی و زن در ایران از صدر حکومت به ذیل حکومت تلقین شود یک طرف دیگر.

حالا واقعیت را از قول آماری که خانم شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران اعلام کرده بخوانید:

۱۵ هزار بیوه زیر ۱۵ سال در کشور داریم. در گذشته به زنان ما ضعیفه می گفتند و اکنون هم در خفا همین است!

(این همان ارزش و اعتبار زن اسلامی است که رهبر به مداحان معرفی کرده. ضمنا عکس مربوط به دیدار راهیان نور با رهبر است که امیدواریم مثل موارد گذشته تبدیل به راهیان گور نشود. یعنی اتوبوس آنها برنگردد و تعدادی شان کشته نشوند.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: