www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اندر خم مینی ژوپ بالای زانو

خبرگان نشستند و برخاستند

جنتی هم برایشان سخن گفت

 
 
 
 

مجلس خبرگان دیروز جلسه داشت. نشست و برخاستی کردند و هیات رئیسه (جنتی- شاهرودی- موحدی)  و منشی خوش چهره این هیات (احمد خاتمی) را هم انتخاب کردند و امروز هم مطابق معمول باید خدمت رهبر برسند.

احمد جنتی با استخرمرگ شدن هاشمی مدتی است نفس به راحتی می کشد، در سخنرانی بخش علنی این جلسه با فارسی پر افت و خیزی که شاید دلیل آن علاوه بر همه دلائل پیری و ضعف حافظه و حضور ذهن او باشد گفت:

با تمام وجود باید بکوشیم وضع مردم فقیر اندک ما برطرف شود. (مردم فقیر ایران اندک اند؟ البته اندک برای بخشی از جامعه به کار می رود نه برای انسان!) بعضی ها دنبال بهانه هستند که به هر بهانه‌ای نظام را زیر سوال ببرند. (بهانه که دیگر بهانه نمی خواهد!)  پس از انقلاب دخترانی که مینی ژوب پوش (البته ژوپ) بودند و تا بالای زانوی شان برهنه بود و در خیابان ها رژه می رفتند و جوانان را گمراه می کردند، از میان رفتند و مظاهر فساد از میان رفت. (اولا جنابعالی این مینی ژوپ بالای زانو را کجا دیده بودی؟ لابدهمانجا که علم الهدا رقص سوفیالورن را دیده بود. دوم، مظاهر فساد از میان رفت و یا دهها برابر شد؟)

در همین تهران مشروب فروشی ها بیشتر از کتاب فروشی ها بود، اما امروز وضعیت تغییر کرده است و ما باید این را ببینیم ما باید انقلابی باشیم و انقلابی بودن را حفظ کنیم. (اصل نه مشروب فروشی بلکه میزان مصرف مشروب است که الان بیشتر از زمان شاه است. همچنان که تعداد کتابفروشی ملاک نیست، بلکه تیراژ کتاب و آنچه منتشر می شود ملاک است)

حجاب شرف ، عفت و شرافت زن است که باید آن را حفظ کنیم اما عده ای دنبال آن هستند که آن را خدشه دار کنند. درصد بالایی از دانش آموزان نماز نمی خوانند این آمار که دروغ نیست خب چه کسی باید این کار را بکند که این دانش آموزان نمازخوان باشند. ما باید از مسئولان بخواهیم که درباره این موارد جوابگو باشند. باید جلوی کسانی که می‌خواهند تظاهر به فسق کنند و با رقصیدن و برداشتن روسری شان که در واقع برداشتن عفت و شرافت شان است محکم برخورد شود.

(40 سال محکم تا حد اعدام برخورد شد و نتیجه همین است که حتی خود وی درباره دانش آموزان می گوید و خجالت کشیده درباره نماز جمعه تهران که از امامت آن استعفا داده بگوید. این که از تهران 8 میلیونی فقط 20 هزار نفر سازمان یافته در نماز جمعه تهران حاضر می شوند!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: