www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نوه های آقای خمینی در صحنه

نگوئید ریشه همه مشکلات

زیر سر دشمن خارجی است!

 
 
 
 
 

 

علی خمینی نوه دیگر آیت الله خمینی و فرزند دوم احمد خمینی است. او نیز بتدریج- کرچه کمتر از حسن خمینی- درباره رویدادهای جمهوری اسلامی نظرات خود را مطرح می کند.

از جمله درباره شورش دیماه مردم گفته است:

ما در این سالها پیشرفت های بسیاری داشته ایم اما در این چهل سال اشکالات زیادی هم داشته ایم که بعضی از آنها به دلیل بی تجربگی و یا کوتاهی مسئولین ما بوده است، بعضی از آن ها به خاطر جنگ بوده و بعضی به دلیل دشمنی هایی بوده است که با انقلاب ما داشته اند.  بالاخره ما در مقابل آمریکا و اسرائیل سر خم نکرده ایم، از نگاه آنها این کم جرمی نیست. اما هیچ وقت نمیگوئیم ریشه همه مشکلات ناشی از دشمنان است. اتفاقا مسبب بسیاری از مشکلات خودمان هستیم. بعضی از مشکلات از خود ما است، خیلی از مشکلات از کم کاری ها و فساد هایی است که در دستگاه های حاکمیتی ما وجود دارد.

تمام صحبت ما این است که مردم فراموش نکنند دشمن خارجی هم داریم. آنها هم نشسته اند و برای سنگ اندازی برنامه ریزی میکنند. همه باید بدانیم و شما به همه کسانی که با آنها سر و کار دارید بگویید راه حل مشکلات اقدام گام به گام است. هیچ جامعه ای یک شبه درست نشده و نخواهد شد.

اگر خیال کنیم با یک حرکت پرشی میتوانیم مشکلات را حل کنیم اشتباه کرده ایم. بدانیم اگر بخواهیم کارهای ساختار شکنانه انجام بدهیم از همان پله ای هم که هستیم پایین تر خواهیم افتاد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: