www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علم الهدا دستپاچه شده

مشهد تبدیل شده به

کانون فساد و آماده انفجار!

 
 
 
 

 

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد این روزها بدجور احساس سقوط کرده و برای نجات خود را به در و دیوار می زند. بعد از نامه به شورای عالی امنیت ملی و تکذیب نقشش در کودتای 7 دیماه که شکست خورد و یک روز بعد تبدیل به شورش سراسری در ایران شد، روز گذشته مدیران رسانه‌ای خراسان‌ (بخوانید ارگان آستان قدس بنام روزنامه قدس) را به دفتر خود فراخواند تا در ادامه نامه اش به شورای عالی امنیت ملی بگوید:

هرجا مسئله‌ای با عنوان مشهد مطرح می‌شود آن را بزرگ کرده و افرادی را سیبل می‌کنند و به مشهد حمله می‌شود. مشهد به عنوان یک نقطه خاص، مورد هدف دشمن قرار می‌گیرد چون احساس می‌کنند در مشهد جریاناتی است که جبهه انقلاب را جلو می‌برد و اگر مشهد سرکوب شود این جریان سرکوب می‌شود. سرکوب مشهد به معنای سرکوب یک انسان یا جریان سیاسی نیست بلکه سرکوب یک پایگاه مقدس دینی است زیرا امروز مکه و مدینه در دستان دشمن قرار گرفته و کانون تشکیلاتی که ندای اسلام را در ایران سر می‌دهد در مشهد است. حد شرعی که دستگاه قضایی در مشهد اجرا می‌کند (قطع دست دزد گوسفند) بیشتر از شهرهای دیگر کشور نیست اما چون در مشهد انجام شده تحت عناوینی سرکوب می‌شود. گناه مشهد چیست که این طور هدف دشمنان انقلاب و جریانات سکولار، ضد انقلاب و زاویه‌دار با رهبری و ولایت که پیاده ‌نظام استکبار هستند قرار گرفته است؟

جریانی که می‌خواهد به جریان دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب ضربه بزند مشهد را سیبل قرار داده و به مشهد حمله می‌کند و بسیج رسانه نباید نسبت به این امر بی‌تفاوت باشد. (گزارش منتشر شده در همین شماره پیک نت درباره مشهد که گفته های یک عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی این شهر است با دقت بخوانید!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: