www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جهانگیری در شیراز: دوران حصر سپری شده

برای غفلت ها باید

از مردم طلب بخشش کنیم

 
 
 
 

جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری که به فارس سفر کرده در جلسه شورای عالی اداری استان فارس گفت:  اگر کوتاهی و قصور و غفلت مدیران باعث رنجش مردم شده باید طلب بخشش کنیم. آنچه باید نگران بود این است که بجای نقد و انتقاد نفرت و خشونت در جامعه زیاد شود، که در اینصورت آینده کشور را به مخاطره می اندازد. نفرت و خشونت وقتی ایجاد می شود که کشور نسبت به آینده خود بیم داشته باشد، اگرچه چالش های بسیاری از کم آبی، اشتغال، ریزگردها، آلودگی هوا تا مسائل مرتبط با صندوق های بازنشستگی وجود دارد اما ما می توانیم این مسائل را با کمک یکدیگر حل کنیم. ما باید از اینکه رفاه مردم کاسته شده و زندگی شان دچار کاستی است ناخرسند باشیم .

نمی‌توان هیچ کس و جریانی را که با نظام بوده‌اند حصر کرد . دوران حصر سپری شده و باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، گفتگو بین جریان‌های سیاسی و گفت‌وگوی ملی بین اقوام.

اقتصاد کشور امسال ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده که اندازه توان و ظرفیت آن است اما بیکاری تجمیع شده از سالهای قبل نیاز به تلاش بیشتری دارد. متاسفانه عده ای درباره دورانی که با وجود میلیاردها دلار پول نفت آمار اشتغال ثابت ماند سکوت کردند اما معترض جدی دولت در این دوره هستند.

بیش از ۴۰ میلیارد دلار در همین دوران پس از امضای برجام تفاهم نامه فاینانس با کشورهای خارجی امضا شده است. امروز ما محدودیتی برای اختصاص سطح اعتباری نداریم .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: