www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
  پدر خوانده طالبان در تهران بود  
 
 
 

 فیلم موسوم به دیدار ملاعمر رهبر طالبان با علی خامنه ای در سال 1392 روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت 32 هزار و پانصد بیننده و خواننده داشت و در 27 فیسبوک خوانندگان پیک نت نیز به اشتراک گذاشته شد. ما در فاصله انتشار دو شماره پیک نت یک پیام از سوی یکی از خوانندگان افغان خود دریافت داشته ایم که حاوی اطلاعاتی است درباره این فیلم است. ایشان نوشته است:
کسی که با رهبر جمهوری اسلامی در این فیلم دیده بوسی می کند مولانا سمیع الحق است که از او بعنوان پدر طالبان یاد می شود. او در پاکستان مستقر است و برای اجلاس غیر متعهدها به تهران دعوت شده بود. وی معتقد است به محض خروج نیروهای خارجی از افغانستان طالبان قدرت را بدست می گیرد و تمامی مردم افغانستان خوشحال زنده گی می کنند. ایشان مؤسس مدرسه دارالعلوم حقانیه و رهبر جمعیت علمای اسلام و رئیس شورای دفاع پاكستان است و در میان طالبان افغان و پاكستانی از نفوذ زیادی برخوردار است. گرچه جمهوری اسلامی با طالبان و افكار و عملكرد آنان مخالف است، اما به دنبال جلوگیری از همراهی آنان با داعش و افتادن آنها به این عرصه است.
پیک نت با هدف تدقیق اخباری که منتشر می کند نامه این خواننده خود را هم منتشر کرد. ضمن آن که در یادداشت مربوط به شرح آن دیدار ما نوشته ایم که ایرادی به نفس دیدارها نیست، ایراد به پنهانکاری هاست. حتی آمار ببینندگان این فیلم نیز نشان میدهد که مردم تا چه حد مایلند از همه آنچه که در جمهوری اسلامی از آنها پنهان نگه داشته می شود با اطلاع شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: