www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تلاش نظامی امریکا

برای تجزیه کشور سوریه

تلویزیون 24 روسیه- نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

الکساندر کینشاک، سفیر روسیه در جمهوری عربی سوریه در مصاحبه با خبر گزاری تاس اعلام کرد، ایالات متحده آمریکا تحت عنوان «ائتلاف ضد تروریست» در صدد است با هدف مشخص تجزیه سوریه، ارتشی از باند های تروریستی تشکیل دهد.

کینشاک یاد آوری کرد، نیروهای تشکیل دهنده ارتش مورد نظر واشنگتن شامل کرد های حزب اتحاد دمکراتیک سوریه، نیروهای باز مانده تروریست های داعش و جبهه النصرت در شرق سوریه می باشد. جبهه النصرت زمان زیادی با پشتیبانی اردوگاه مخالف بشار اسد، علیه قوانین، حکومت و مردم سوریه جنگید.

النصرت تحت عنوان نیروهای« معتدل» در ارتشی که آمریکا در حال سازمان دادن آن می باشد،  عیله حکومت سوریه خواهد جنگید. این در حالی است که بیش از ۹۰ در صد اراضی سوریه توسط مردم و ارتش سوریه و متحدان دولت این کشور، از وجود تروریست ها پاک سازی شده است.

سفیر روسیه بر این اعتقاد است که همه نیروهای ضد تروریستی باید با اتحاد و همکاری با بقایای تروریست ها وارتشی که واشنگتن برای تجزیه سوریه در حال سازمان دادن آن است همکاری کنند.

‌یاد آوری می شود، « ائتلاف ضد تروریست» به رهبری ایالات متحده آمریکا از سال 2014 بدون موافقت دولت سوریه در این کشور نیروی نظامی مستقر کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: