منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن ماه 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار استان ها و شهرستان ها

 

امام جمعه مشهد "علم الهدا" هنوز دست و پا می زند تا بلکه از زیر بار پذیرش مسئولیت تظاهرات کودتائی 7 دیماه علیه روحانی شانه خالی کند. تظاهراتی که یک روز بعد، یعنی از 8 دیماه تبدیل شد به تظاهرات در شهرهای مختلف ایران و از جمله خراسان و بویژه خود مشهد علیه نظام و شعار مرگ بر روحانی هم شد مرگ بر خامنه ای.

او از این معرکه موقعیت سالم به در نخواهد برد و بتدریج زیر پایش را حکومت خالی خواهد کرد. شورای امنیت ملی در گزارش خود درباره شورش مردم، شخص او و رئیسی و شماری از حواریون احمدی نژاد را در تظاهرات کودتائی 7دیماه علیه روحانی که به ضد خود تبدیل شد مقصر اعلام کرده است. گزارشی که دراختیار رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفته و علم الهدا این هفته در نماز جمعه مشهد برای فرار از مسئولیتی که متوجه او شده گفت: مردم به دلیل مشکلات تحریک شدند نه سخنان من. اگر ما بخواهیم سروصدا راه بیندازیم توان مدیریتش را داریم، طرح این سخنان معقول نیست. اصل اتفاقاتی که در مشهد رخ داد مبنی بر سوءاستفاده بود چرا که مردم مشکلاتی داشتند اما جریان فراخوانی که مردم را به صحنه آورد، جریان دشمن بود. در رابطه با وقایع مشهد حدود 850 نفر بازداشت شدند که تعداد بسیاری از آن‌ها بی‌انگیزه بودند و سرشاخه‌ها حدود 40-50 نفر بودند. بنابراین وجود این اقلیت در نظام 40 ساله امری طبیعی است و نمی‌توان آن‌ها را معیار یک ملت 80 میلیونی انقلابی دانست.

(بالاخره آن جمعیتی که راه افتاد، گیریم که به زعم ایشان 40 تا 50 نفر سر شاخه بودند، جمعیتی بود که به قول خود وی از اوضاع ناراضی اند. علم الهدا در همین سخنرانی هم دست و پاشو گم کرده و ضد و نقیض یک چیزهائی می گوید تا بلکه ریشش را از چنگ آنها که پا را در یک کفش کرده و خواهان برکناری و توبیخ او هستند نجات بدهد.)

 

تیراندازی در شهرک شاهد ارومیه

http://aftabnews.ir/fa/news/508187

پیکرهای دریانوردان سانچی تشییع می شود

http://www.entekhab.ir/fa/news/393411

جشن گل نرگس در سمنان

https://www.isna.ir/news/96112413873

پروازهای فرودگاه اهواز لغو شد!

http://www.entekhab.ir/fa/news/393367

علم الهدی: بازداشت 850 نفر در اعتراضات مشهد

http://aftabnews.ir/fa/news/508221/

دستگیری عامل توزیع گوشت الاغ در مشهد

http://www.ghanoondaily.ir/fa/news/detail/70343/

واژگونی مینی بوس با 8 مصدوم

http://etedaal.ir/fa/news/198779/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: