www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 29 بهمن

دو تابلوی خبری

از تنش و اختلاف در حکومت

 
 
 
 

از میان 324 لینک خبری روز گذشته، منتخبی از اخبار روز خارجی، هنری، ورزشی، شهرستانها، اقتصادی و سیاسی تهیه کرده ایم که توصیه می کنیم – بویژه" 15 لینک خبر منتخب سیاسی  را که با دقت از میان 187 لینک خبری جدا کرده و منتشر کرده ایم بخوانید. حتی اگر حوصله نداشته باشید که پرگوئی و پرچانگی رایج در خبرگزاری های و مطبوعات  داخلی را بخوانید، همان که عناوین این لینکها را هم بخوانید کاملا فضای پرتنش سیاسی این روزها با موضوعات تازه، میان دولت و مخالفان از یکسو و مردم و حکومت از سوی دیگر دستتان می آید. در تکمیل این 15 لینک خبری، توصیه میکنیم مرور مطبوعات روز شنبه (دیروز) را هم که در شماره امروز منتشر کرده ایم قطعا بخوانید. همه امام جمعه ها و برخی فقهای شورای نگهبان  و آیت الله های رانت خوار حکومتی مقیم قم، مثل جن زدگان یکباره علیه پیشنهاد روحانی برای "همه پرسی" به سخن در آمده اند. می گویند "چوب را که بلند کنی، گربه دزده حساب کار خودش را می کند!"

سقوط آمار حاضران در نماز جمعه تهران 8 میلیونی که تا مرز 20 هزار نفر رسیده و حکایت از موقعیت فرو ریخته روحانیت در میان مردم است، جنجال "ارز" که برگ دوم کودتا علیه دولت است (برگ اول را علم الهدا و رئیسی در مشهد به زمین زدند اما با شورش مردم علیه کل نظام به ضد خود تبدیل شد و علم الهدا و رئیسی را به مرز خوردن به زمین گرم حکومتی نزدیک کرد، گریبانگیر شدن حراست و اطلاعات سپاه با تازه ترین فاجعه ای که در زندان آفرید (قتل کاووس سید امامی) و... در همین 15 خبری که توصیه می کنیم حداقل عناوین آن را در منتخب اخبار سیاسی امروز بخوانید منعکس است. در میان همه این خبرها، ادعای سخنگوی شورای نگبهان که بنام مردم چک بی محل کشیده از همه جالب تر است. او گفته که "مردم به شورای نگهبان به دلیل تائید صلاحیت روحانی اعتراض دارند"

ما جای روحانی بودیم همین گفته سخنگوی شورای نگبهان را روی هوا شکار کرده و اعلام همه پرسی می کردیم تا تکلیف مردم و دولت و شورای نگهبان معلوم شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: