منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 30 بهمن ماه 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

سقوط روز گذشته هواپیمای آسمان و کشته شدن همه سرنشینان و خدمه آن، یکبار دیگر مسئله بازآفرینی ناوگان هوائی ایران را مطرح کرد. البته هنوز دلیل این سقوط رسما اعلام نشده، از جمله احتمال ایجاد انفجار در آن.

 هواپیما در هر کشوری سقوط می کند و آنچه در ایران روی داد انحصاری و استثنائی نبود، اما این بدان معنا نیست که جلوی کارشکنی ها و رقابت های ناسالم برای خرید هواپیما و بازآفرینی ناوگان هوائی ایران را نباید گرفت. از آنجا که در جمهوری اسلامی باندهای مافیائی و نظامی در تمام امور دخالت دارند مسئله خرید هواپیما نیز مشمول همین مسئله است. البته سیاست خارجی سالهای گذشته، تحریم ها و غفلت دولت ها نیز سهم خود را دراین مسئله داشته و دارد.

هواپیمای شرکت آسمان که روز گذشته در آسمان اصفهان از رادار خارج و سپس خبر سقوط آن در سمیرم اصفهان اعلام شد ساخته 1993 بود یعنی حدود 25 سال عمر داشت و باید از رده خارج می شد. گرچه هواپیمائی ایران اعلام کرده که اخیرا دستگاه ناوبری مدرن روی آن نصب شده بود.

این هواپیما از تهران به یاسوج می رفت و ۶۰ مسافر و ۶ تیم پرواز داشت که همگی در این سقوط کشته شدند. از جمله دو مامور امنیتی داخل هواپیما. (این تنهاعکسی است که در ارتباط با این حادثه در گوگل یافته ایم و نمی دانیم که مربوط به همین هواپیماست و یا تزئینی)

 

 

عمر هواپیمای سقوط کرده!

http://etedaal.ir/fa/news/199295

1600 موسسه مالی و اعتباری در کشور

https://www.jamaran.ir/بخش-بازنشر-59/864268-

جراحان پلاستیک و طراحان لباس عروس در میان پردرآمدهای ایران

http://aftabnews.ir/fa/news/509048/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: