www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ابراهیم رئیسی باید پاسخ بدهد

چرا دادگاه ویژه روحانیت

 37 میلیارد تومان بودجه دارد؟

 
 
 
 

 

دادستانی ویژه روحانیت برای سال 1397، بیش از 37 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه از دولت گرفته است که حدود 7 میلیارد بیش از بودجه سال 96 است.

از جمله نهادهائی که نقش "انگل" را در ایران ایفاء می کند و حساب روحانیت را از بقیه مردم جدا کرده است. یعنی اگر یک روحانی دزد از آب در آمد و یا فاسق و یا اختلاس کننده و یا مخالف حکومت باید یواشکی در دادگاه ویژه روحانیت به کارش رسیدگی شود و رسانه ای نشود!

هیچکس نمیداند دادگاه ویژه روحانیت چه تعداد قاضی و کارمند دارد و در طول یکسال به چه تعداد پرونده رسیدگی می کند و مضمون این پرونده های اتهامی چیست؟

تعداد کل روحانیون و طلاب در جمهوری اسلامی بین 150 الی 200 هزار نفر اعلام شده است.

یعنی دادگاه ویژه روحانیت به ازای هر روحانی و طلبه حدود 200 هزار تومان از بودجه عمومی و در واقع از جیب مردم پول می گیرد. برای هر پرونده در این دادسرا چقدر از بودجه عمومی هزینه می شود؟ این را ابراهیم رئیسی نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری و دادستان ویژه دادگاه روحانیت و تولیت آستانقدس باید بگوید.

علنی شدن و بحث درباره ردیف بودجه، به یک مطالبه ملی تبدیل شده است و یکی از خدمات فراموش نشدنی روحانی همین علنی کردن و تشویق مردم به ورود به بحث درباره ردیف بودجه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 دی

 
 

اشتراک گذاری: